Packard Bell met pt890-8237a mobo upgraden

Pagina: 1
Acties:

• stefanvdw1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-03-2025
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel zelf een nieuwe pc aan het samenstellen en heb mijn oude packard bell pc dus over.

Ik wilde deze graag upgraden en aan mijn broertje geven zodat hij er een beetje op kan gamen en huiswerken maken e.d.

Ik heb wat onderzoek gedaan maar het is nog al onduidelijk wat dit mobo aan kan.

Zoals al gezegd is het model pt890-8237a.

Weet iemand misschien welke processor en hoeveel RAM ik er in kan stoppen?

Mvg.

Stefan

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik zou er helemaal geen geld insteken, dat is die pc niet meer waard.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Geld idd niet meer waard.
Wil je het echt als er een zeer beperkt budget is:

Als je er een core2duo in hebt kan je er eventueel een quad inzetten (socket 775 zoeken: ) V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q6600
of V&A aangeboden: HP Intel Xeon X3220 + intel d60188(fan)

En qua videokaarten past dit erin: http://tweakers.net/categ...0AJFliTlKVtFKFmYGSrG1tbUA

€40 upgraden, aan jezelf of dat het geld waar is... Eventueel nog DDR2 RAM, je hebt wel 4GB nodig vandaag de dag.
RAM: http://tweakers.net/categ...I0NgdRZYk5SlbRSqZKsbW1tQA

[ Voor 17% gewijzigd door mirno op 29-10-2015 13:13 ]

我的名字是Mirno

• stefanvdw1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-03-2025
Dat dacht ik zelf eerst ook.

Maar als het een paar tientjes is voor een 2de-hands cpu en ram is het nog wel te doen.

De video kaart is overigens al een geupgrade. Er zit nu een Nvidea geforce 9800 GT in.

Verwijderd

mirno schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:13:

Als je er een core2duo in hebt kan je er eventueel een quad inzetten (socket 775 zoeken: ) V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q6600
Wordt niet ondersteunt, Core 2 Duo uit de Conroe generatie is het snelste wat het moederbord ondersteunt.

Verwijderd

stefanvdw1 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:13:
Dat dacht ik zelf eerst ook.

Maar als het een paar tientjes is voor een 2de-hands cpu en ram is het nog wel te doen.

De video kaart is overigens al een geupgrade. Er zit nu een Nvidea geforce 9800 GT in.
Voor een paar tientjes raap je in de V&A ook wel een setje bij elkaar. Waarschijnlijk vlotter dan wat je met het huidige setje ooit zult bereiken.
Pagina: 1