Ik zoek een?
Ik zoek een monitor om mee te gamen/af en toe een filmpje te kijken (al heb ik mijn PC ook op mijn tv aangsloten) en om aan te werken. Ik heb het topic *Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen? gelezen, maar ik weet gewoon niet precies waar ik naar moet kijken/zoeken (onder het motto: door het bomen het bos niet meer)
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 150-350 euro - hoe minder hoe beter natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merken, het zou wel tof zijn als het scherm zwart is en dunne randen heeft, maar dit is bijzaak
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zit achter een bureau. Ik sluit mijn monitor aan op mijn game-pc van ongeveer een jaar oud (i5-4460 Boxed, Gigabyte G1.Sniper B5, 8 GB ram, Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X). Ik weet niet of mijn systeem goed genoeg is om 2560*1440 aan te kunnen op een fatsoenlijke frame rate.
Ik wil de nieuwere games gewoon zo goed mogelijk "beleven"
. GTA V, The Witcher 3, BF4, etc.
Ik zou graag een 25 of 27 inch scherm willen (ook voor films/werk handig).
Ik had zelf al gekeken naar:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart
pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GB2788HS-B1 Zwart
De laatste is iets boven mijn budget, maar daar mag in principe van afgeweken worden als ik voor iets meer geld een relatief (veel) beter scherm krijg.
Ik zoek een monitor om mee te gamen/af en toe een filmpje te kijken (al heb ik mijn PC ook op mijn tv aangsloten) en om aan te werken. Ik heb het topic *Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen? gelezen, maar ik weet gewoon niet precies waar ik naar moet kijken/zoeken (onder het motto: door het bomen het bos niet meer)
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 150-350 euro - hoe minder hoe beter natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merken, het zou wel tof zijn als het scherm zwart is en dunne randen heeft, maar dit is bijzaak
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zit achter een bureau. Ik sluit mijn monitor aan op mijn game-pc van ongeveer een jaar oud (i5-4460 Boxed, Gigabyte G1.Sniper B5, 8 GB ram, Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X). Ik weet niet of mijn systeem goed genoeg is om 2560*1440 aan te kunnen op een fatsoenlijke frame rate.
Ik wil de nieuwere games gewoon zo goed mogelijk "beleven"
Ik zou graag een 25 of 27 inch scherm willen (ook voor films/werk handig).
Ik had zelf al gekeken naar:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart
pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GB2788HS-B1 Zwart
De laatste is iets boven mijn budget, maar daar mag in principe van afgeweken worden als ik voor iets meer geld een relatief (veel) beter scherm krijg.