Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

invoer in pdf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraag over hoe ik op de makkelijkste manier een invoer box in een pdf bestand kon maken, zodat daar extern (bijvoorbeeld) een naam kan worden ingevuld.
Een actie knop zou ook handig zijn om in het pdf bestand te hebben.

Ik zat zelf te denken dat dit makkelijk met indesign zou moeten kunnen.

Iemand tips en of suggesties?
Bedankt alvast

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Invoerbox, waarvan een invoerbox? Extern? Waarvandaan, lokaal, website, lan? PDF, PDF met searchable text of niet? Welke software? Zelf maken? Welke taal? Welk framework?

Oftwel je hebt nog wat informatie om aan te vullen, hier zullen vrij weinig nog iets mee kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Salmon schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:04:
Invoerbox, waarvan een invoerbox? Extern? Waarvandaan, lokaal, website, lan? PDF, PDF met searchable text of niet? Welke software? Zelf maken? Welke taal? Welk framework?

Oftwel je hebt nog wat informatie om aan te vullen, hier zullen vrij weinig nog iets mee kunnen.
Met extern bedoelde ik gewoon lokale text. Dus echt een input om een naam of een leeftijd in te vullen. Hoe dit in html moet weet ik, alleen heb ik nog nooit een pdf bestand gemaakt.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:14

OgWok

U.N.C.L.E.

Het bestaat. Al heb ik het al een tijdje niet meer gezien: een pdf waar je bv. invulvelden in hebt zoals naw. gegevens. Kijk eens bij PDF Creator.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....