GP3 stuurhulp uit?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is er ook een mogelijkheid om stuurhulp in Grandprix 3 uit te zetten? vind het nogal irritant nl.... :( ik weet wel dat je het uit kunt zetten als je een joystick gebruikt maar ik speel hem dus met toetsenbord.. is er misschien een hack oid zodat je het wél uit kunt zetten met toetsenbord.. want in de menu's etc. kun je het gewoon niet instellen..

thanx

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik geef je 1 hint...

zet _NOOIT_ (ook niet met proggies) je stuurhulp uit want je wilt niet weten wat er gebreurt :P

je bent nl dan ook meteen je analoge stuur kwijt en dat word het opeens digitaal.. als je op het rechte stuk dat naar links stuurt dan gaat ie ook echt naar links.. de vangrail dus....

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Pollen Boy
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-01 08:54

Pollen Boy

It's me !

Volgens mij kan dat gewoon met de "F8 of F7" toets ??

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
kan niet zolang je met keyboard rijdt

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik rij ook met keyboard en ik moet zeggen.. het is NU al digitaal.. Als ik bijvoorbeeld HEEL even de Z toets aanraak (Remmen) dan zie ik mijn wielen al blokkeren!

Ik rij regenwoordig dan ook met traction control aan. Niet alleen is dat realistisch (hey ze hebben nu ook weer traction control in de F1 :) ) maar in de regen is het gewoon onmogelijk om behoorlijk met keyboard te rijden.. voor mij dan in ieder geval.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Stuurhulp kan je heel simpel uitzetten in 1vd menu's, ff zoeken, zit niet zo verstopt hoor

ik rij ook altijd zonder, kan je niet eens normaal een pits in en uit rijden als je het aan hebt staan :)

Traction control heb ik ook aan staan, ik heb wel een stuurtje maar tis irritant om niet vol gas te kunnen geven

It seemed like a good idea at the time

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja slimmerd. jij kan stuurhelp uitzetten .. OMDAT je een stuurtje/joystick hebt.

Heb je alleen keyboard dan kan je dat dus NIET uitzetten. :) Probeer maar!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja precies.. ik kan het gewoon _niet_ uitzetten.. het zou idd met F8 kunnen maar dat werkt alleen met joystick..

maarja als er echt geen oplossing voor is sluit ik mn ouwe gamepad wel weer aan...

Verwijderd

gp3 vind ik niet echt fijn met toetsen...stuurt 'vreemd'.

Verwijderd

Met keyboard wil je je stuurhulp niet uitzetten want die corrigeert namelijk voor het feit dat je nou eenmaal niet kunt doseren met digitaal sturen. Lijkt me ontzettend irritant als een drukje naar links dezelfde hoek van de wielen geeft voor zowel een snelheid van 50 als 340 km/uur. Hou je auto dan maar eens heel.

Dutchman
Pagina: 1