Beste Tweakers,
Ik heb een vraag waar ik zelf op internet niets over heb kunnen vinden.
Ik heb een Microsoft All-in-One Media keyboard, deze heb ik al een hele tijd maar heeft al sinds lange tijd vaak problemen. Ik heb laatst mijn OS (Windows 10) opnieuw geïnstalleerd en hoopte dat daar de problemen wel mee opgelost zouden zijn.
Mijn probleem is, dat soms wanneer ik reboot de toetsen niet werken, maar het muis gedeelte, en de media toetsen zoals volume, homepage e.d. wel werken. Ik vind het zeer vreemd dat dan alleen de toetsen niet werken.
Soms als ik dan een aantal keer reboot werkt het wel weer. Nu heb ik als workaround gevonden:
Inloggen met het schermtoetsenbord
In apparaatbeheer de stuurprogramma's verwijderen
Zoeken naar gewijzigde appartaten
Dan installeert het opnieuw en werkt het weer (soms tot na een reboot).
Ook met de software van microsoft (Mouse en Keyboard center geloof ik) geïnstalleerd, werkt het niet.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Groeten,
Miicker
Ik heb een vraag waar ik zelf op internet niets over heb kunnen vinden.
Ik heb een Microsoft All-in-One Media keyboard, deze heb ik al een hele tijd maar heeft al sinds lange tijd vaak problemen. Ik heb laatst mijn OS (Windows 10) opnieuw geïnstalleerd en hoopte dat daar de problemen wel mee opgelost zouden zijn.
Mijn probleem is, dat soms wanneer ik reboot de toetsen niet werken, maar het muis gedeelte, en de media toetsen zoals volume, homepage e.d. wel werken. Ik vind het zeer vreemd dat dan alleen de toetsen niet werken.
Soms als ik dan een aantal keer reboot werkt het wel weer. Nu heb ik als workaround gevonden:
Inloggen met het schermtoetsenbord
In apparaatbeheer de stuurprogramma's verwijderen
Zoeken naar gewijzigde appartaten
Dan installeert het opnieuw en werkt het weer (soms tot na een reboot).
Ook met de software van microsoft (Mouse en Keyboard center geloof ik) geïnstalleerd, werkt het niet.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Groeten,
Miicker
I haven’t slept for three days, because that would be too long.