Ik heb een AMD k6-2 533 op Epox mvpg3v2 geprikt. Het moederbord kan geen geen 533 aan, maar wel 550 of 525... Ik heb hem gewoon op 550 gezet en dat is verder ook wel ok. Maar nu vraag ik me af waarom alles bij mij zo pokke langzaam loopt... Het geval is dat als ik Q3 timedemo'tjes draai de resultaten verdacht dicht bij elkaar liggen, hoe ik de resoluties en quality ook instel... altijd rond de 30. UT is onspeelbaar als het beeld een beetje gevuld wordt, naar nog geen 10fps..., hoe ik alles ook instel. Ik heb een Hercules GeForce2 32mb, daar ligt het niet aan. (lijkt mij)
Ook een probleem is dat er rare storing optreed in d3d of openGl in het geluid. Dit is zeer irritant en wordt heviger naarmate er veel gebeurd op het scherm. Ik had hier eerder ook al last van met een ander Epox mobo met een AMD k6-2 266... Ik vermoed dat het aan de Epox ligt, maar weet iemand dat zeker?
Ook een probleem is dat er rare storing optreed in d3d of openGl in het geluid. Dit is zeer irritant en wordt heviger naarmate er veel gebeurd op het scherm. Ik had hier eerder ook al last van met een ander Epox mobo met een AMD k6-2 266... Ik vermoed dat het aan de Epox ligt, maar weet iemand dat zeker?