Hoi Allen,
ik heb sinds kort een Gigabyte 970A-UD3P.
Nu gebeurt er het volgende:
Als het systeem uit staat. En ik druk op mijn toetsenbord, gaat de verlichting van mijn toetsenbord aan.
Hierna reageert het systeem nergens meer op. Fans draaien niet eens op het mobo als ik de aan switch omzet.
Enige oplossing tot nu toe, is de stroomstekker er gedurende 14 uur uit. Vaak op de aan uit switch van mijn voeding klikken en dan start hij op.
Meteen daarna krijg ik dan het GB dual bios update ding te zien dat de main bios corrupt is.
Overig Systeem:
Amd FX-6100
Geil 12GB Ram
Club3d Radeon R280x royalqueen
Samsung SSD
Seasonic 560w
Iemand enig idee wat te doen? Google geeft adviezen over symptoom bestrijding, maar niet waar het aan ligt.
Edit:
Meteen daarna krijg ik dan het GB dual bios update ding te zien dat de main bios corrupt is..
Via de DualBios plaatst hij een backup bios over de corrupte bios heen.
Daarna werkt de PC weer.
De bios die dus nu gebruikt wordt lijkt volledig te werken?.
Ik probeer een bios update. Update volgt.
ik heb sinds kort een Gigabyte 970A-UD3P.
Nu gebeurt er het volgende:
Als het systeem uit staat. En ik druk op mijn toetsenbord, gaat de verlichting van mijn toetsenbord aan.
Hierna reageert het systeem nergens meer op. Fans draaien niet eens op het mobo als ik de aan switch omzet.
Enige oplossing tot nu toe, is de stroomstekker er gedurende 14 uur uit. Vaak op de aan uit switch van mijn voeding klikken en dan start hij op.
Meteen daarna krijg ik dan het GB dual bios update ding te zien dat de main bios corrupt is.
Overig Systeem:
Amd FX-6100
Geil 12GB Ram
Club3d Radeon R280x royalqueen
Samsung SSD
Seasonic 560w
Iemand enig idee wat te doen? Google geeft adviezen over symptoom bestrijding, maar niet waar het aan ligt.
Edit:
Meteen daarna krijg ik dan het GB dual bios update ding te zien dat de main bios corrupt is..
Via de DualBios plaatst hij een backup bios over de corrupte bios heen.
Daarna werkt de PC weer.
De bios die dus nu gebruikt wordt lijkt volledig te werken?.
Ik probeer een bios update. Update volgt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 09:47 ]