Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De kabel van Logitech G430 stoort mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de G430 een half jaar en het meest wat er mij aan stoort is de kabel! Niet omdat hij lang is, maar omdat die kabel tegen mijn body schuurt. Ik hoor namelijk in de oorschelpen van de headset wanneer de draad tegen mijn body aan zit te schuren. Ik ben vast niet de enige met dit probleem!!!

Hoe heb jij dat gefixt met jouw Logitech G430?

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 14:36
Ik heb geen oplossing hiervoor, maar met mijn koptelefoon (een Steelseries) maakt het geen geluid als ik langs me body schuurt?

Betwijfel of hier een oplossing voor is.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Als je weet waar die schuurt, kan je misschien bijv. de draad naar achteren wegleiden. Ik heb niet zo'n moderne hoofdtelefoon, maar ik doe wel eens dat de draad over mijn rug wegloopt of dat ik de draad vanaf mijn hoofd wegleidt via een klipje aan de tafel.
Beiden zijn een beetje noodoplossingen maar kan wel werken. Via je rug beweeg je ws minder en bijv. met een klipje aan de tafel zorg je dat de kabel iets losser hangt dat je vrij kunt bewegen maar dat de draad vanaf je hoofd al van je lichaam wegloopt. Kwestie van proberen wat je het fijnst vindt.