Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Heb je ergens een werkende link staan waar ik kan kijken?
Ook de functie uit functions.php waar je de post type registreert lijkt me handig.
Ook de functie uit functions.php waar je de post type registreert lijkt me handig.
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Werkende link heb ik niet, maar hier is de code waarmee ik de posttype registreer:Gooly schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:49:
Heb je ergens een werkende link staan waar ik kan kijken?
http://pastebin.com/KmaqML7Y
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Screenshot van de 404 dan? Hoe is je URL rewrite regel ingesteld? Ik vond wel iets over een page-name en post-type name die voor conflicten zouden kunnen zorgen. Kwam neer op dit:
Weet niet of jij daar op de frontpage iets aan hebt, maar is het proberen waard. Ik ben benieuwd wat het wordt, want ik ga zelf ook nog met pagination aan de slagBasicly, you CANT have a PAGE and a CUSTOM POST TYPE with the same name. If you do, the permalink rewrite rules will get confused and trigger a 404.
A very simple solution I'm using is: The page that lists the custom post types is called in plural (eg. products) and the actual post type name is in singular (eg. product). So they dont conflict and it's all fine.
Hoe ziet je pagination URL eruit, want die word blijkbaar al niet herkend (404).
Sorry voor de late reactie, het is een beetje een gekkenhuis hier 
Ik moet zeggen dat ik niet zo thuis ben met het flushen en creeren van de WP rewrite rules, maar als ik hier kijk dan lees ik daar:
En dat zie ik nergens gebeuren
Ik moet zeggen dat ik niet zo thuis ben met het flushen en creeren van de WP rewrite rules, maar als ik hier kijk dan lees ik daar:
Wat volgens mij impliceerd dat je ze dus weer opnieuw moet creeren....flush_rewrite_rules(). This enables to create the Rewrite Rules again...
En dat zie ik nergens gebeuren
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Taxonomy != postType, dat zijn 2 dingen.
Dit is mijn code om custom post- en taxonomy te registreren. Was wel even uitzoekklus.
Misschien kan je hier wat mee?
Dit is mijn code om custom post- en taxonomy te registreren. Was wel even uitzoekklus.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
| <?php add_action( 'init', function() { $labels = array( 'name' => _x( $this->taxonomyName, ''), 'singular_name' => _x( $this->taxonomyNameSingle, ''), 'search_items' => __( 'Zoeken in '. strtolower($this->taxonomyName) ), 'all_items' => __( 'Alle ' ), 'menu_name' => __( $this->taxonomyName ), ); $args = array( 'labels' => $labels, 'hierarchical' => true, ); register_taxonomy( $this->taxonomy, $this->postType, $args ); }, 0); add_action( 'init', function() { $labels = array( 'name' => _x( $this->postName, '' ), 'singular_name' => _x( $this->postNameSingle, '' ), 'all_items' => __( 'Alle '. strtolower($this->postName) ), 'view_item' => __( 'Bekijk '. strtolower($this->postNameSingle) ), 'search_items' => __( 'Zoek '. strtolower($this->postName) ), 'add_new' => __( 'Nieuwe '. strtolower($this->postNameSingle) ), 'parent_item_colon' => '', 'menu_name' => $this->pluginName ); $args = array( 'labels' => $labels, 'description' => '', 'public' => true, 'menu_position' => 6, 'supports' => array( 'title', 'editor', 'thumbnail' ), 'has_archive' => true, 'show_in_nav_menus' => true //'rewrite' => false ); register_post_type( $this->postType, $args ); }); add_action('init', function() { // Aanmelden add_rewrite_rule("^". $this->postType. "/([^/]+)/aanmelden/?$", 'index.php?'. $this->postType. '=$matches[1]&speelmanSubPage=signin', "top"); add_rewrite_rule("^". $this->postType. "/([^/]+)/sendMail/?$", 'index.php?'. $this->postType. '=$matches[1]&speelmanSubPage=sendMail', "top"); add_rewrite_tag("%speelmanSubPage%", "([^&]+)"); flush_rewrite_rules(); }, 10, 0); |
Misschien kan je hier wat mee?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Voor bijvoorbeeld pagina 2:TheNephilim schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:20:
Hoe ziet je pagination URL eruit, want die word blijkbaar al niet herkend (404).
<domeinnaam>/?paged=2
@ Gooly en Guillome,
Ik ga hier morgen eens naar kijken.
@Guillome,
Ik heb jouw code eens vergeleken met die van mij. Het enige wat ik niet snap, is wat jij doet in regel 43 t/m 50.
Ik ben er nog eens mee bezig geweest. Ik heb nu een archive-<post-type>.php aangemaakt. Als ik de pagina van mijn post-type open (<domeinnaam>/<naam-post-type>). Krijg ik de lijst met posts te zien met de paginanummering. De paginanummers kunnen wel geopend worden dit keer, maar laat steeds het resultaat van de eerste pagina zien.
Ik heb jouw code eens vergeleken met die van mij. Het enige wat ik niet snap, is wat jij doet in regel 43 t/m 50.
Ik ben er nog eens mee bezig geweest. Ik heb nu een archive-<post-type>.php aangemaakt. Als ik de pagina van mijn post-type open (<domeinnaam>/<naam-post-type>). Krijg ik de lijst met posts te zien met de paginanummering. De paginanummers kunnen wel geopend worden dit keer, maar laat steeds het resultaat van de eerste pagina zien.
Pagina: 1