Ik zoek een?
Ik zoek een AIO printer, die bestemd is voor schoolwerk.
Wat is je budget?
rond de 50, max 70 als de prijs de functies rechtvaardigt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar ben bekend met Canon en HP.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals al gezegd een printer voor school. Dus af en toe wat printen en soms lange tijden niks. Scanfunctie wordt regelmatig gebruikt voor documenten.
Ik heb overigens al gekeken heb twee interessante opties gevonden. Namelijk deze HP en Canon
Waarom ik tussen deze twee twijfel, is namelijk omdat ik de printer niet vaak gebruik. Nu heb ik via de consumentenbond gelezen over extra inktgebruik bij incidenteel gebruik. Ik ben geen lid dus kan de testresultaten niet zien. Maar waar het op neer komt is dat bij een 3-in-1 kleurcartridge (HP) minder extra inkt wordt gebruikt dan bij aparte cartridges voor elke kleur. (Canon) Maar dit hangt per printer af, neem ik aan, aangezien ik niet weet of dit ook geldt voor de bovenstaande printers.
Misschien dat een van jullie hiermee kunnen helpen, door ervaringen te delen
Met vriendelijke groet,
CR
Ik zoek een AIO printer, die bestemd is voor schoolwerk.
Wat is je budget?
rond de 50, max 70 als de prijs de functies rechtvaardigt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar ben bekend met Canon en HP.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals al gezegd een printer voor school. Dus af en toe wat printen en soms lange tijden niks. Scanfunctie wordt regelmatig gebruikt voor documenten.
Ik heb overigens al gekeken heb twee interessante opties gevonden. Namelijk deze HP en Canon
Waarom ik tussen deze twee twijfel, is namelijk omdat ik de printer niet vaak gebruik. Nu heb ik via de consumentenbond gelezen over extra inktgebruik bij incidenteel gebruik. Ik ben geen lid dus kan de testresultaten niet zien. Maar waar het op neer komt is dat bij een 3-in-1 kleurcartridge (HP) minder extra inkt wordt gebruikt dan bij aparte cartridges voor elke kleur. (Canon) Maar dit hangt per printer af, neem ik aan, aangezien ik niet weet of dit ook geldt voor de bovenstaande printers.
Misschien dat een van jullie hiermee kunnen helpen, door ervaringen te delen
Met vriendelijke groet,
CR