Toon posts:

Welk merk Notebook en wie heeft ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welk merk is beter qua notebook ?

1. Dell
2. gateway
3. Acer
4. Toshiba

Denk zelf aan dell !

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
toshiba.......

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Was vroeger Toshiba, nu is dat DELL. (Maar Toshiba loopt niet ver achter).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Dell, ga ff zoeken op topics, zijn er zat

...

Verwijderd

Topicstarter
Dell mmm , een vriendin wil een notebook kopen, maar ik dacht zelf aan Dell, omdat je dan gratis extra geheugen krijgt ! Dat is wel mooi en wat sneller !!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb er zelf een staan die niet in jouw rijtje staat. Het is namelijk een Sony VAIO. Is echt een mooi ding, niet duur, en werkt harstikke goed.

Of NEC notebooks zijn ook hartstikke goed

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 21:56

Potatoman

koniwa

Heb zelf een Compaq, is ook niet slecht. Zeker overwegen als je een keuze moet maken.

The cyclographing developer

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 21:01

Micros

M'n nummerbord in de USA

Ik heb zelf een tijdje terug een laptop gekocht en daarvoor heel wat research gedaan. Eens kijken wat ik zo nog op kan denken...
Dell, vooral de Latitude zijn qua snelheid de top. Ze doen alleen wel relatief wat korter met de accu's.
IBM is ook heel snel en heeft bepaalde hele compacte modellen.
Sony vaio is erg populair, ik ben even kwijt waarom.
Compaq doet vrij lang met de accu's en is qua prestaties goed, maar niet uitzonderlijk.

Verder zijn er wat dingen die van smaak afhangen. Zo heeft toshiba geen touchpad maar wel weer de adapter ingebouwd.

Nou ja, ik heb uiteindelijk een Compaq E500 gekocht vanwege de goede prijs/prestatie verhouding, maar het had net zo goed anders uit kunnen pakken.

Succes met zoeken!
En check cnet.com en zdnet.com voor goede reviews!

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Verwijderd

Ik heb zelf een oude toshiba die ik niet meer zo heel vaak gebruik, maar waar ik wel erg tevreden over ben. M'n pa en een huisgenoot hebben een compaq en die zijn ook zeker niet slecht.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Ik heb ook hele goede ervaringen met toshiba en dell..

Ik werk nu op een HP omnibook.. Ook een heel leuk machientje.. Lekker plat en licht, en toch een hele goede performance!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

en IBM of Compaq.
Geen touchmouse dinges voor mij. Wrijf je daar perongeluk met je handpalm over is de muispunter pleite.
TFT of beter ga ik voor.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik heb een Toshiba. Als student op de Uni in Eindhoven zie ik genoeg mensen om me heen met Toshiba's en Fujitsu's. Fujitsu is helemaal een probleembak. Niemand is er tevreden over. Verder heb ik al aardig wat Toshiba's tegen de grond zien gaan (uiteraard die van mij niet, daar ben ik zuinig op ;) ) en ze blijven allemaal heel. Toshiba is een stuk duurder, maar je hebt niet snel problemen met beschadigingen van kast e.d. :9

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:13
Dell, Toshiba of compaq als het iig maar geen Fujitsu is want dat zijn echt klote dingen.

Verwijderd

ik heb een compaq armada e500, echt perfecte machine..
Pagina: 1