Toon posts:

Dell, Gateway ??? notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welk merk is beter qua notebook ?

1. Dell
2. gateway
3. Acer
4. Toshiba

Denk zelf aan dell !

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Dell, is qua prijs/performance heel erg oké

Bijv de inpsiron 6000C 15" 128 MEg p3 850
5000.- piek

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Dell is inderdaad toppie :)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Ik heb een Acer en ben daar enorm blij mee, en nog 2 Tohiba's van me werk, en die zijn degelijk, over de stabiliteit is weinig te zeggen, dat is afhankelijk van wat je er mee gaat doen en welk OS, ed. Maar Toshiba is in dit geval toch een beetje mijn winnaaer, ze blijven draaien, al laat je ze stuiteren, en al die kleine features die erin zitten. Maarjah daar betaal je dan ook voor.

Ik raad je gewoon aan om een Dell te kopen als je het zelf moet betalen. Perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Verwijderd

mmm, volgens mij heb ik deze vraag eerder gezien.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 16:16

Kirpeknots

Wazzup!

Dell.

Heb inspiron 4000GT genomen. ook alle merken toen bekeken en deze had de beste prijs/spec. Nu na 3 maanden nogsteeds erg tevreden (PIII700)

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 10:46
Inderdaad Dell pc's met name notebooks zijn vaak van goede kwalliteit. Alleen jammer dat reparatie onderdelen zo duur zijn als je garantie verlopen is.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Toshiba is nog steeds het notebook merk voor mij.

De meeste zakelijke gebruikers gebruiken volgens mij nog steeds Toshiba notebooks.

Degelijk, kwaliteit en zeker in de Satellite pro en de Tecra serie zitten hele leuke modellen.

De Satellite 2800-500 is ook wel een aardig speeltje. Het prijskaartje is ook wel best hoog.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Gateway is de 2de beste en met Gateway heb ik persoonlijke ervaringen. Ze leveren binnen de afgsproken termijn of sneller. En ze doen niet moeilijk als iets kapoet is.
(8>

dikzak

Verwijderd

dell.
Notebook == dell
Pagina: 1