Ik heb hier een laptop van Packard Bell type EasyNote LJ71 die niet meer aan gaat. Wanneer ik de power knop indruk gaat het algemene power led aan, alsmede de status indicators boven het toetsenbord (leds voor wifi, mute, enz.) en gaat de fan draaien. Na +/- 1 sec gaan deze status leds en de fan uit terwijl de algemene power led aan blijft. Verder is er geen enkele activiteit zichtbaar; ook het scherm staat uit. De harde schijf maakt geen geluid en de HDD-activiteit led blijft uit.
Ik heb de harde schijf, het RAM, de DVD-ROM, de wifi adapter en de batterij eruit gehaald en de laptop opnieuw geprobeerd te starten met de netadapter aangesloten. Dit maakte geen verschil, dus het lijkt erop dat het probleem niet in deze componenten zit. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er nu nog aan kan testen. Heeft iemand nog een goed idee?
(Opm. Had ik dit topic in PMG moeten openen?)
Ik heb de harde schijf, het RAM, de DVD-ROM, de wifi adapter en de batterij eruit gehaald en de laptop opnieuw geprobeerd te starten met de netadapter aangesloten. Dit maakte geen verschil, dus het lijkt erop dat het probleem niet in deze componenten zit. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er nu nog aan kan testen. Heeft iemand nog een goed idee?
(Opm. Had ik dit topic in PMG moeten openen?)