Toon posts:

Vinyl Gerelateerde Producten Businessmodel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje voor de vinyl liefhebbers onder ons, :w

Ik ben bezig met een businessplan voor mijn commerciële opleiding.
Omdat ik vinyl verzamelaar ben en mijn collectie en set-up telkens wil uitbreiden, ben ik regelmatig op zoek naar een site waarbij ik alle randproducten omtrent het beluisteren van vinyl kan bestellen. Denk hierbij aan meubilair, opslagmogelijkheden voor je collectie, Vinyl placemats, vinyl viltjes, kliklijsten voor aan de muur voor jouw meest bijzondere hoezen, etc. Bij het schrijven van dit Businessplan probeer ik website te schetsen waarbij ik deze producten in totaalaanbod wil gaan aanbieden. Ik wil deze producten categoriseren adhv muziekgenres. COOL JAZZ: 50s, 60's product uitstraling. CLASSIC ROCK: 70's product uitstraling, DISCO: 80s product uitstraling, POP: modern strakke product uitstraling denk aan de geliefde Ikea explizit kasten.

Vinyl sites zijn er na mijn mening genoeg, Vinyl gerelateerde sites met een totaal aanbod voor liefhebbers kan wat mij betreft veel beter, strakker, mooier en makkelijker worden vermarkt.

Ik ben puur opzoek naar de mening van mede liefhebbers, ideeën, suggesties en aanvullingen.
Bij voorbaat dank! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw tekst zo lees dan haal ik er niet direct een duidelijk geformuleerde vraag uit. Ik snap wat je bedoelt maar dat zal misschien niet voor iedereen gelden.

Hoe wil je deze website in jouw businessplan schetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sirius bedankt voor je reactie!

Mijn vraag is:
Op welke manier, en met welke producten zou mijn voor jouw interessant kunnen zijn?
Wat mis je op andere dergelijke sites?