Ik denk dat het in dit topic hoort(?):
Ik heb dit afgesplitst van Dat gedoe over de NS en ProRail.. ASP gaat met name over de actualiteit en de politieke discussie. De Fyra zelf wordt al in één van de spoorwegtopics in Vervoer besproken.
Pfff, vraag me af of Mansveld dit gaat overleven ...Fyra-commissie: Mansveld en voorgangers informeerden Kamer onjuist
Achtereenvolgende kabinetten hebben de Tweede Kamer in de loop van de jaren verscheidene keren "ontijdig, onvolledig of onjuist" geïnformeerd over de hoge snelheidsverbinding tussen Amsterdam en Brussel. Dat is een van de conclusies van de parlementaire enquêtecommisie die onderzoek heeft gedaan naar het mislukken van de Fyra.
De commissie zegt in haar rapport 'De reiziger in de kou' dat het beloofde vervoer er niet is gekomen omdat andere belangen steeds voorrang kregen boven het reizigersbelang.
De enquêtecommissie, onder voorzitterschap van CDA-Kamerlid Van Toorenburg, is in een snoeihard rapport zeer kritisch over de gang van zaken en geeft vrijwel alle betrokkenen een veeg uit de pan.
[...]
Ik heb dit afgesplitst van Dat gedoe over de NS en ProRail.. ASP gaat met name over de actualiteit en de politieke discussie. De Fyra zelf wordt al in één van de spoorwegtopics in Vervoer besproken.
[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 28-10-2015 12:18 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu