Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy S3 Mini (i1890).
Als ik hem aanzet en vervolgens een tijdje wacht dan start hij weer opnieuw op.
Dus ik denk als ik even snel naar instellingen ga en dan reset doe dan is het wel weer goed, maar nee hoor hij reset niet. Dus ik denk ik ga naar Recovery modus maar daar om ik ook niet in. Download modus kom ik wel in en daar restart hij niet automatisch.

Dit heb ik geprobeerd:

- Stock ROM Installeren.
- Stock Recovery Installeren.

Ook vond ik op een forum dat je via Odin kon resetten door een bestandje in het PDA vakje van Odin te stoppen. Ook was er zo'n zelfde bestandje maar dan voor Bootloop.

Gr Jordy!

(PS Hoop op reactie)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 08:33 ]

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 18:02
Wat is precies je vraag? Je wilt hem nu flashen met Odin?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1922461

Of wil je proberen uit te vinden waarom je telefoon telkens opnieuw opstart. Mocht je dat laatste willen, hebben we wat meer informatie nodig.

Verwijderd

Topicstarter
rxr1991 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:
Wat is precies je vraag? Je wilt hem nu flashen met Odin?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1922461

Of wil je proberen uit te vinden waarom je telefoon telkens opnieuw opstart. Mocht je dat laatste willen, hebben we wat meer informatie nodig.
Hallo Ruben Lubben bedankt voor uw reactie!

Ik wil eigenlijks twee dingen bereiken ik wil mijn telefoon dus kunnen resetten (Wat nu niet mogelijk is).
En ik wil zoals u al zei niet dat de telefoon steeds opnieuw opstart.

Voor het 2de wat voor informatie heeft u daarvoor nogmeer nodig?

Ik heb zelf een sterk vermoeden dat er een soort van virus opzit opzo (als dat kan). Die er voor zorgt dat ik mijn telefoon niet kan resetten en dat hij steeds opnieuw opstart.

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 18:02
Oke, op welk punt reboot je telefoon? Bij het opstarten of terwijl android al geladen is?

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:56
Is je batterij nog wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
rxr1991 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:41:
Oke, op welk punt reboot je telefoon? Bij het opstarten of terwijl android al geladen is?
Ja terwijl android al geladen is. Duurt nog geen 3 minuten en dan gaat hij weer uit en ook automatisch weer aan.
Ja batterij is nieuw zelfs en heb oude ook al geprobeerd.
Pagina: 1