Dit moet toch echt even gezegd worden!!

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/hlnej1lg3/Screen_Shot_2015_10_28_at_00_22_57.png

Als certified Microsoft engineer/administrator heb ik echt jaren met Windows gewerkt. En ook toentertijd geageerd tegen Mac OSX. Maar ik ben sinds een 5 tal jaar volledig over op Mac OSX en ik kan echt met recht zeggen dat Mac OSX stabieler is dan Windows.

Bovenstaande uptime is van mijn thuis/werk Mac Pro. Een pc die ik echt voor alles gebruik, waaronder momenteel tijdens bovenstaande momentopname.

- Surfen met in totaal 30-40 tabs open verdeelt over 4 browsers
- Photoshop CC2015
- 2 mailclients (Outlook voor werk gerelateerd, Apple mail voor prive zaken)
- 5 verschillende blockchains open waaronder ook Java gerelateerd
- texteditor met wel 30 documenten open
- MS Excel
- 9 terminals open (iTerm)
- Filezilla
- IRC client

En in die 47 dagen heb ik ook nog gegamed, met encryptie gewerkt, Indesign, movie editen en uploaden naar Youtube en weet ik het allemaal nog meer.

En pc voelt op dit moment nog retestabiel aan. Wel wat schokkeriger dan wanneer je net hebt opgestart, maar ik weet 100% zeker dat dit me (nog) nooit is/was gelukt met een Windows pc. Welke versie dan ook (incl de server editie).

Ik kan dan ook met recht zeggen dat Mac OS X stabieler is dan Windows.

ps, ik heb het maar geplaatst in een Mac gerelateerd forum, want het is absoluut niet de bedoeling te bashen op Windows. Al hoop ik dat veel Windows gebruikers het zullen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 19:39
Nou,
Beetje overtrokken reactie hoor.
als je server OS die uptime al niet haalt is er een boel mis mee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt met OS X, maar dit lijkt me meer iets voor een blogpost :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.