Toon posts:

Asus geforce 2 MX v7100 deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag

ik ben meer een software mannetje dan een hardware mannetje, dus ik heb geen enkel idee hoe ik mijn video recorder(SCART, antenne in, RF out) aanmoet sluiten op de tv out van mijn video kaart. Ik heb de ASus handleiding doorgelezen maar heb om eerlijk te zijn geen enkele aanwijzingen gezien tot aansluiting hiervan.

Ik hoop dat iemand tijd voor mij heeft en eventueel zo snel mogelijk kan zeggen wat ik moet kopen
bij voorbaat dank,

Jan

Verwijderd

Hoi, ik heb zelf de GF2 MX V7100, en daar heb je twee uitgangen..

1) een gele video uitgang (composiet)
2) een s-video uitgang

Je hebt scart-connectors te koop waar je zowel een s-video connector in kan stoppen als een composiet stekkertje (tulpje).

ik heb deze ook, en nu kun je je video kaart via de composiet of s-video naar je scart laten lopen. 1 van de 2 mag je kiezen.

Neem anders het boekje ff mee naar een audio zaak die weten er alles van. Er staat een goeie layout van de kaart in het boekje

wil je het heel simpel doen, neem dan een scart-aansluiting met 3 tulp stekkertjes (2 audio en 1 video) en met 1 kabel (tulp-tulp) kun je nu naar je videokaart gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
ben ik nou gek geworden of hoe zit dat?
mijn tv kaart heeft 5 uitgangen:

av input
cable/antenne connector
av/svhs/tv output
vr glasses
vga monitor output

eh
AAAAAh ik word hier gek van,
ik heb een adapter er bij gekregen en een stekkertje:

8 pins, en dan loopt uit op 3 stekkertjes, een koptelefoon achtige, een vrouw tv(gaatjuh) plug en een 4 pins + 2 rechthoekige gaatjes

hmmm

kan iemand me vertellen of het uberhaupt een normale video band opleverd,

en hoe wat ik dan moet vragen bij de pc zaak?

MERCI!

Jan

Verwijderd

Ik heb een asus v7700 deluxe en krijg alleen maar zwart wit beeld als ik een schotel aansluit op de video in gang. Bij de video uitgang het zelfde probleem maar niet bij de composiet uit.

Een asus deluxe heeft svideo-in, svideo-out,
Vr out,composiet out, en monitor out( duh)