Voor een budget van €120 lijkt me dat een uitstekende en wellicht zelfs de beste keuze! Leuke benq monitor met een a-mva paneel met dus goede zwartwaarden en een mooi kleurbereik. Ik vind het in ieder geval stukken beter dan een TN paneel.
stin00 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:24:
Voor een budget van €120 lijkt me dat een uitstekende en wellicht zelfs de beste keuze! Leuke benq monitor met een a-mva paneel met dus goede zwartwaarden en een mooi kleurbereik. Ik vind het in ieder geval stukken beter dan een TN paneel.
Wat mij betreft een uitstekende keuze
Oke, bedankt!
er kan een slotje op
[
Voor 3% gewijzigd door
tjallo op 28-10-2015 13:29
]
Slotjes doen we niet aan! Het is wel altijd leuk om te horen hoe de monitor bevalt bijvoorbeeld
Mocht je trouwens eventueel wat tientjes extra hebben dan is een 24" IIyama ook fantastisch: pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Maargoed gezien het feit dat je budget nadrukkelijk <120 euro is, lijkt mij de gekozen BenQ een erg leuke monitor voor weinig geld!
2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we op GoT verwachten dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan en je uitkomsten/wensen te motiveren. Dit is een karige boodschappenlijst zonder ook maar iets erbij. Dicht.