Beste Gaming monitor <€120

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-02 20:16
Hallo, ik ben op zoek naar een budget 1080p gaming monitor <€120 zelf had ik deze BenQ in gedachten.

Hij moet een HDMI hebben voor de aansluiting

Bedankt,
Tjalle

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Voor een budget van €120 lijkt me dat een uitstekende en wellicht zelfs de beste keuze! Leuke benq monitor met een a-mva paneel met dus goede zwartwaarden en een mooi kleurbereik. Ik vind het in ieder geval stukken beter dan een TN paneel.

Wat mij betreft een uitstekende keuze :)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-02 20:16
stin00 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:24:
Voor een budget van €120 lijkt me dat een uitstekende en wellicht zelfs de beste keuze! Leuke benq monitor met een a-mva paneel met dus goede zwartwaarden en een mooi kleurbereik. Ik vind het in ieder geval stukken beter dan een TN paneel.

Wat mij betreft een uitstekende keuze :)
Oke, bedankt!

er kan een slotje op

[ Voor 3% gewijzigd door tjallo op 28-10-2015 13:29 ]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
tjallo schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

Oke, bedankt!

er kan een slotje op
Slotjes doen we niet aan! Het is wel altijd leuk om te horen hoe de monitor bevalt bijvoorbeeld :)
Mocht je trouwens eventueel wat tientjes extra hebben dan is een 24" IIyama ook fantastisch: pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart

Maargoed gezien het feit dat je budget nadrukkelijk <120 euro is, lijkt mij de gekozen BenQ een erg leuke monitor voor weinig geld!

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Slotje doen we wel aan bij gebrek aan eigen inzet. En dat is hier helaas aan de orde :/

1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) - aankooopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we op GoT verwachten dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan en je uitkomsten/wensen te motiveren. Dit is een karige boodschappenlijst zonder ook maar iets erbij. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.