YouTube wijzigingen en Adblock Plus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20
Sinds een aantal weken valt het mij op dat YouTube op mijn PC erg lang nodig heeft om een filmpje te starten. De reden was mij steeds onduidelijk. Ik heb een snelle verbinding en op mijn mobiel laden dezelfde filmpjes direct.

Tot ik vandaag weer een filmpje wou bekijken, het duurt nog steeds erg lang om het filmpje te starten, maar ipv naar een zwart scherm te kijken heeft YouTube nu reclame in de vorm van een afbeelding ervoor in de plaats gezet. (Nog) niet te blokkeren met Adblock Plus voor zover ik weet.

Dit is het geval in Firefox. Ik las dat dit ook al het geval is met Chrome, en daar ook al uitgebreider is in film reclame ipv enkel een afbeelding.

Is iemand dit ook al opgevallen? En is er al iets bekend om dit te omzeilen?

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Online reclames e.d. horen in IMS, move die kant op. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De reclame kijken, of op back drukken, het filmpje niet kijken en als je het niet trekt de site een tijdje negeren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)