Wijziging User Review - therazo - Dennowh

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therazo
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-09 16:48
Beste tweakers,

Helaas moet ik hier een post doen..
Ik heb laatst (alweer een hele tijd geleden), een advertentie geplaatst met een low end gaming pc (veiling).
Link:
V&A aangeboden: Entry level / low end (gaming) pc aangeboden i7 860 / HD 5750
Dennowh had op mijn advertentie 180 euro geboden.
Toen heb ik hem een bericht gestuurd, zodra de veiling was afgelopen, met of hij benchmarks wou, en wat voor een verstuur methode zou worden gebruikt. (Ophalen, verzenden etc.)
Ik kreeg geen reactie.
15 September, 1 dag later, heb ik weer een berichtje gestuurd dat ik nog 24 uur zou wachten voordat hij weer de verkoop in ging.
Geen reactie.
Toen heb ik de dag daarna, de 16e, een review geschreven op zijn profiel met dat hij niet reageerde, terwijl die geboden had.
Link naar Dennowh's vraag & aanbod:
gallery: Dennowh
Weer geen reactie van hem.

29 september, heeft hij een review op mijn profiel gezet, zonder ook een dm te sturen.
Erin staat: "Zegt dat ik niet reageerde maar, reageerde zelf niet.
Maakt mensen voor alles uit".
Link ook daarnaartoe;
gallery: therazo

Dit is nog het ergste gedeelte (vindt ik) :
1 oktober besloot ik te kijken of hij actief was, en stuurde hem een berichtje van dat het een misverstand is en of we elkaars negatieve beoordeling zouden weghalen;
Om te kijken of hij actief was.
De dag erna kreeg ik gelijk een reactie.
Daar schrok ik eigenlijk wel van, want hij was al die tijd gewoon online geweest zonder het te zeggen.

Maargoed.
Het gaat met mij nu goed op tweakers, ik vind het een leuke site en heb al 3 5 sterren beoordelingen omdat ik leuk gehandeld heb met mensen.

Ik hoop dat de beoordeling van mijn profiel word gehaald :)

Groet, Razo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous

excommunicado

Beide reviews verwijderd, reviews mogen alleen geschreven worden indien er een overeenkomst wordt gesloten of een concrete poging daartoe.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.