Samenvoegen TP-Link TL-WN851N(D)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:22
De TP-Link TL-WN851N(D) heeft 2 afzonderlijke SKU's en EANs, maar het komt vrijwel neer op hetzelfde product. Het enigste verschil zou de ondersteuning voor Windows 8.1 moeten zijn (vergelijk).

SKUEAN
TL-WN851N6935364050337 (icecat) (foutief?)
5055309605000 (icecat) (niet op de Pricewatch)
TL-WN851ND0845973050641 (icecat)

Ik vond het al raar dat als ik vanaf TP-Link TL-WN851N doorging naar de webshops, ze het allemaal opeens "TL-WN851ND" noemden :S

Is er misschien een betere/handigere optie om dit soort individuele zaken te melden wanneer er SKU/EAN codes tussen verschillende bestaande producten niet kloppen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YwTH3Rs.png

[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 27-10-2015 23:38 . Reden: ean codes stonden eerst verkeerd in tabel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tip: Zet dit bij een van de 2 producten in het opmerkingenveld op de specs-verbeteren pagina, dan komt het meteen bij de juiste persoon terecht ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Dat lijkt me inderdaad een optie.

Maar ik vraag me af of je dan wel zo'n BB-code tabel kan plaatsen in het opmerkingenveld om het nog een beetje overzichtelijk te houden.

In plaats van alleen maar even vaagjes in een van de 2 producten te zeggen "de EAN codes tussen deze twee producten kloppen niet". :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan copypasten ze het maar even naar http://gathering.tweakers.net/forum/notepad om de UBB-code te parsen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ketho schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:31:
Dat lijkt me inderdaad een optie.

Maar ik vraag me af of je dan wel zo'n BB-code tabel kan plaatsen in het opmerkingenveld om het nog een beetje overzichtelijk te houden.

In plaats van alleen maar even vaagjes in een van de 2 producten te zeggen "de EAN codes tussen deze twee producten kloppen niet". :/
Nee, dat werkt niet, die krijgen we als UBB-code te zien, zonder enige parsing. Hoewel dat niet helemaal waar is, de enige parsing die wordt toegepast is dat enters worden gestript :P

Maar zoals Raven zegt, plaats het in het opmerkingen-veld wat je graag wilt zien gebeuren, een verwijzing naar dit topic mag ook. Dan pak ik of mijn collega het morgen op.

Even kort: Als het daadwerkelijk 2 verschillende producten zijn, dus een aparte SKU-code, EAN-code, verpakking, firmware etc, dan behandelen we het in principe ook als 2 producten. Misschien als 2 uitvoeringen onder 1 product, maar wel als aparte vermeldingen. Maar nogmaals, daar zullen we morgen naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Glaanie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Nee, dat werkt niet, die krijgen we als UBB-code te zien, zonder enige parsing. Hoewel dat niet helemaal waar is, de enige parsing die wordt toegepast is dat enters worden gestript :P
Enters worden gestript? Dan zijn een aantal ingestuurde opmerkingen van mij een tijd terug er niet duidelijker op geworden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Ik zie dat mijn melding (met verwijzing naar dit topic) nu is verwerkt :)
De EAN code is verwijderd bij de N uitvoering en toegevoegd bij de ND.

Wat betreft het "samenvoegen" zat ik wel fout dan, het waren inderdaad 2 verschillende producten met aparte SKU en EAN codes.

Ik zal voortaan proberen een UBB-code tabel in het opmerkingenveld te zetten als het nodig is, dan mogen jullie het in de http://gathering.tweakers.net/forum/notepad zetten.

Als enters worden gestript is dat niet zo fijn lezen denk ik :?

Verwijzen naar een topic vind ik wat lastiger, want ik wil niet voor elke melding met tabel een topic posten, om niet de belangrijkere topics te verdringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 28-10-2015 16:28 ]

Pagina: 1