Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574355

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een ICIDU 150N (nano) met waarschijnlijk kuren. Dit apparaat staat via een switch aangesloten op mijn Linksys E2000 router om wifi te bieden in een kamer buitenshuis (soort garage). Nu is dit altijd goed gegaan, nergens problemen mee gehad. Tot ik de kamer anders ging inrichten, na plaatsen in de nieuwe hoek krijg ik op mijn laptop en telefoon het wifi teken met een uitroepteken erachter. Ik kan wel whatsapp berichten versturen, echter verder komt het niet meer.

Kwa instellingen heb ik niks veranderd. Resetten met de knop op de zijkant lijkt niet veel te doen, gezien ik na het resetten gewoon weer de oude inloggegevens moet invoeren om bij de instellingen van de router te komen. Ik heb dus niet het idee dat hij reset, in de handleiding wordt resetten ook niet eens uitgelegd.

Kan iemand mij mogelijk hulp bieden? Ik ben niet helemaal onbekend met computer apparatuur.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Matthijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-05 21:40
Mocht whatsapp wel lukken dan denk ik aan een dns probleem. Zou je eens met laptop aan dit netwerk willen gaan hangen en de volgende dingen in de terminal willen uitvoeren?

ping www.google.nl

en daarna

ping 8.8.8.8

laat maar weten wat daar uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beste Ruben,

bedankt voor je reactie! Ik heb het geprobeerd:

- Bij het pingen van www.google.nl krijg ik "ping request could not find host www.google.nl. Please check the name and try again"
- Bij het pingen van 8.8.8.8 krijg ik wel een respons met 0% package lost. Ik had een foto gemaakt met mijn telefoon om te uploaden, maar die moet nog volgen (mobiel vergeten naar het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op een of andere manier doet het internet het ineens weer. Geen problemen tot nu toe.

Ik kan er geen verklaring voor geven maar hartelijk dank voor de reactie!