Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop minecraft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Verwijderd

Topicstarter
Hii ik ben Eva,

Ik ben opzoek naar een laptop waar ik school dingen op kan doen en waar ik minecraft op kan doen.

Mijn vader zegt dat een goeie laptop zoiezo 1000 euro kost. Dit geld heb ik niet mijn budget is 300 tot 450 euro kan ik hier een goeie laptop van kopen?

Zoiezo zou ik mijn laptop af en toe mee willen nemen zoals op vakantie en naar familie.

Merk voorkeuren heb ik niet omdat ik niet echt weet wat voor een merk goed is.
Groetjes

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:11

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Je moet natuurlijk wel nog even de vragen zelf beantwoorden :P En dat dan niet in een aparte post maar gewoon in je beginpost, deze kun je wijzigen met de knop die boven het desbetreffende bericht staat!
-Wat wil je doen (Minecraft neem ik dan aan?)
-Hoe veel mag het kosten
-Wil je hem veel meenemen
-Andere wensen?

Als je vader zegt dat een goede laptop 1000 euro kost en jij hebt nog niet de helft dan vind ik dat hij verplicht is het verschil aan je goed te maken :+ Hoe dan ook, je hebt voor Minecraft geen hele zware laptop/PC nodig. Ik kon het spel met eigen gefabriceerde drivers nog redelijk spelen op een GMA500, een zeer low power GPU in een Netbook van 2010. Het is bijvoorbeeld ook nog te spelen op een stok en stokoude Geforce 5200FX uit het jaar toko, het is gewoon de vraag wat je precieze wensen zijn. Wil je vanilla spelen? Wil je met shaders gaan spelen?

Met 350 euro kun je wel wat, maar verwacht geen wonderen, je zult tevreden moeten zijn met een 1366x768 TN paneeltje, een simpele Intel Atom of als je geluk hebt een Celeron en verder zul je geen SSD in deze prijsrange aantreffen.

[ Voor 72% gewijzigd door Kuusj op 27-10-2015 17:21 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:03
Ga een gebruikte halen, zou ik zeggen. voor 300 euro heb je nieuw alleen maar rotzooi.

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:37
Alhoewel Minecraft verre van een zware titel is, en het vaak goedkoop = duurkoop is. Zou tweedehands een optie kunnen zijn of deze: pricewatch: Lenovo B50-80 (80EW00HSNX) beschikt over een 5e generatie core i3 Processor en volgens mij zo'n beetje het beste wat er te krijgen valt in jouw prijsklasses. Maar voor 400 euro 2e hands heb je al gelijk een best dingetje in huis:
V&A aangeboden: *Upgraded* HP ProBook 6560b i7 // 8GB // 1080p // HD6470M.