Toon posts:

Tijd van post is heel vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je kijkt naar de tijd van mijn reactie:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

Helemaal mee eens. Dat is voor mij ook de reden om serieus naar een Tesla accu te kijken als ze wat in prijs gaan dalen. Altijd fijn om 7kW aan de muur te hebben hangen en daardoor bij normaal gebruik ongeveer een dag zonder toevoer van het net of de zon te kunnen draaien. En in zo'n geval doe je zuinig en beperk je de stroom tot wat verlichting en de koelkast en is het misschien wel 2 tot 3 dagen uit te houden.

Wel weer een mooie dag vandaag! Dankzij de laatste 2 dagen zit ik nu al op 111% voor oktober met een overschot van 18 kWh voor de komende maanden. Erg tevreden.
Al merk je wel dat de zon laag staat en snel aan kracht inboet:
16:20 1,100W
16:25 99W

:D
Verwijderd in "Jouw productie, afgelopen maand...ofzo"

Wat een antwoord/quote was op:
toxict schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:49:
[...]

Er is nog een tussenstap.
In geval van een stroomstoring en volle accu's zou ik het nog niet eens erg vinden dat ik stroom verlies.
Wat ik op dat moment belangrijker vind, is dat alle electronica in huis het gewoon nog doet met stroom Live opgewerkt.
toxict in "Jouw productie, afgelopen maand...ofzo"

Bijzonder toch? Ik heb geen back to the future auto ;)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Je hebt je post van 14:12 ge-edit om te reageren op de latere post van 16:49 lijkt me?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inderdaad, ipv quote heb je mogelijk edit gedaan.

code:
1
Coritchando wijzigde deze reactie 27-10-2015 16:52 (69%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:54
Of je hebt de tijd zelf verandert :P

Verwijderd

Topicstarter
Jochemd13 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:02:
Of je hebt de tijd zelf verandert :P
Als echte Tweaker kan ik natuurlijk gewoon direct in de database van Tweakers komen. Maar wil je dat niet verder vertellen? Anders kan ik nooit meer prijsvragen laten winnen door mijn vrienden\. O-)

Ik ga weer op mijn zolderkamertje in het donker zitten, blijkbaar niet op zitten letten :'(

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 17:03 ]

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 27e ergens in 2001 @ 17:02:
[...]

Als echte Tweaker kan ik natuurlijk gewoon direct in de database van Tweakers komen. Maar wil je dat niet verder vertellen? Anders kan ik nooit meer prijsvragen laten winnen door mijn vrienden\. O-)

Ik ga weer op mijn zolderkamertje in het donker zitten, blijkbaar niet op zitten letten :'(
Nee maar ik bedoel dat als je quote dat je zelf de tijd kan veranderen, jouw bericht komt ook niet uit 2001 :P

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jochemd13 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:24:
[...]

Nee maar ik bedoel dat als je quote dat je zelf de tijd kan veranderen, jouw bericht komt ook niet uit 2001 :P
Maar als je in het betreffende topic kijkt zie je dat de tijden kloppen en dat de geëdite post boven de post staat waarop gereageerd wordt. ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Geen bug inderdaad maar een edit actie van jouw kant ;)

In de geschiedenis van de post lees ik:

post om 14:12:

[...]
Ja ik begrijp het principe. Het probleem is inderdaad dat je omvormer niks doet (die heeft voeding nodig vanaf het net). Dat is met een Island mode (volgens mij zijn er meer oplossingen) wel op te lossen. Maar stel dat je 2500 watt opwekt en de accu's zijn vol, wat ga jij aanzetten om die 2500 watt te gebruiken? Zeker als je niet thuis bent. Ofwel, stroom gaat verloren. En je kan het ook niet aan het net leveren (en dus geld verdienen).

Nee, stroomstoringen moeten verboden worden!
En daarna een edit om 16:52 met wat je er nu ziet staan :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1