Als je kijkt naar de tijd van mijn reactie:
Wat een antwoord/quote was op:
Bijzonder toch? Ik heb geen back to the future auto
Verwijderd in "Jouw productie, afgelopen maand...ofzo"Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Helemaal mee eens. Dat is voor mij ook de reden om serieus naar een Tesla accu te kijken als ze wat in prijs gaan dalen. Altijd fijn om 7kW aan de muur te hebben hangen en daardoor bij normaal gebruik ongeveer een dag zonder toevoer van het net of de zon te kunnen draaien. En in zo'n geval doe je zuinig en beperk je de stroom tot wat verlichting en de koelkast en is het misschien wel 2 tot 3 dagen uit te houden.
Wel weer een mooie dag vandaag! Dankzij de laatste 2 dagen zit ik nu al op 111% voor oktober met een overschot van 18 kWh voor de komende maanden. Erg tevreden.
Al merk je wel dat de zon laag staat en snel aan kracht inboet:
16:20 1,100W
16:25 99W
Wat een antwoord/quote was op:
toxict in "Jouw productie, afgelopen maand...ofzo"toxict schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:49:
[...]
Er is nog een tussenstap.
In geval van een stroomstoring en volle accu's zou ik het nog niet eens erg vinden dat ik stroom verlies.
Wat ik op dat moment belangrijker vind, is dat alle electronica in huis het gewoon nog doet met stroom Live opgewerkt.
Bijzonder toch? Ik heb geen back to the future auto