Ik kan maar geen goede vinden......

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik ben de hele middag al op zoek, maar ik kan er geen vinden, ik zoek dus een midi-tower ATX kast met de volgende eisen:
- Miditower formaat
- 300W voeding
- 4x5,25 3x3,5(2xfront en 1x hidden)
- Helemaal computerkast wit, dus geen rare frutsels.
- Degelijk staal, (Aopen-dikte)
- Verwijderbare zij panelen
- Rond de 200 gulden met een marge van 25.

Naja, het liefst zoveel mogelijk van deze eisen. Weet iemand wat? Post dan ff een reply, met een link.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

dus wij moeten voor jou een kast gaan zoeken met al deze features ! :?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• AttiX
Met zo veel mogelijk van deze features, ja. Naja, Moeten moeten. Dit is toch een forum? Hier kun je toch dingen vragen, owkeej, ik vraag nu wel erg veel.

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die op zoek zijn naar een goede midi-tower.

Verwijderd

kijk eens op de computerland site daar hebben ze wel zo`n kast
www.computer-land.nl

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 19 juni 2001 21:37 schreef talin het volgende:
dus wij moeten voor jou een kast gaan zoeken met al deze features ! :?
Daarvoor is een forum toch ?? |:(

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:39 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Met zo veel mogelijk van deze features, ja. Naja, Moeten moeten. Dit is toch een forum? Hier kun je toch dingen vragen, owkeej, ik vraag nu wel erg veel.

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die op zoek zijn naar een goede midi-tower.
Ik zoek ook achter een perfecte serverkast en het perfecte raid 5 array en het ideale mobo met 4GB ideale DDR-RAM PC2400, een schat van een GeForce 8 Ultra,..

MAAR IK ZIT NIET IN DE FORUM AAN IEDEREEN TE EISEN DAT ZIJ MIJ HELPEN, maar ik zoek ZELF in de price-watch en de reviews EN VOORAL IN DE SEARCH.

In het forum vraag je liefst dingen dat je echt niet kan vinden of je kan het echt niet zonder de tweakers!

Verwijderd

ik heb hier een kast van 150 piek, 300 watt voeding, helemaal wit, middenonder plek voor casebadge

wat zijn alleen al die loze getalletjes?

heb iig ondervoor en achterboven een 8cm fan

3 van die ruimtes voor cdrom's en 2x floppy

miditower, alleen de powerbutton is een beetje gaar. kappen aan de zijkant die je kan schuiven en er dan uittillen, kunnen ook nog schroefjes in.

als ik foto's zou hebben zou ik ze wel ff posten.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Zou eens kijken naar wat Antech kasten

• dhonline
  • Laatst online: 10:28

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Anders koop je een AOPen midi tower en zet je er een 300W Voeding in

En toen was m'n signature weg :(

• AttiX
Hmm, ik heb al erg lang rond gekeken. Naja, volgens mij worden sommigen hier een beetje paranoide.. Iedereen word eerst afgeblaft. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik gezocht heb?

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 19 juni 2001 21:45 schreef algabra het volgende:

[..]

Ik zoek ook achter een perfecte serverkast en het perfecte raid 5 array en het ideale mobo met 4GB ideale DDR-RAM PC2400, een schat van een GeForce 8 Ultra,..

MAAR IK ZIT NIET IN DE FORUM AAN IEDEREEN TE EISEN DAT ZIJ MIJ HELPEN, maar ik zoek ZELF in de price-watch en de reviews EN VOORAL IN DE SEARCH.

In het forum vraag je liefst dingen dat je echt niet kan vinden of je kan het echt niet zonder de tweakers!
Zeur niet.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Tsssk, ff relaxed allemaal. Probeer anders eens te zoeken op de frontpage van Tweakers, staan vaak leuke reviews op.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• talin

talin

ES-MA

ik heb een search gedaan :)
in google.com

Uw zoekbewerking - - Miditower formaat 300W voeding 4x5,25 3x3,5(2xfront en 1x hidden) Helemaal computerkast wit, dus geen rare frutsels. Degelijk staal, (Aopen-dikte) Verwijderbare zij panelen Rond de 200 gulden met een marge van 25. - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

maar heb nog een aantal interesante links ik zal je ze zo doen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Hij eist niet, hij vraagt of iemand iets weet. En nu terug in je mand...je lijkt wel een klein kind van 11. Best wel om te :r zeg maar.

Geef mij maar een Warsteiner.

• talin

talin

ES-MA

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Maar een klein beetje offtopic en een ietsepietsje flamezz enzo

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.