Wat ga je met je laptop doen?
Solidworks, illustrator, Indesign, Fireworks, Photoshop, outlook email, internet, boekhouding. Grote 3D files donwloaden, openen/bekijken en uploaden.
Wat is je budget?
Geen budget
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wordt wel veel binnen huis verplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een eigen ontwerp bedrijfje en heb zins 2008 een laptop van Dell Precision M6400, maar merk
dat die oud wordt en steeds meer moeite krijgt met bepaalde dingen.. Wordt vaak te warm. luidsprekers
zijn stuk, toetsenbord valt vaak uit.. Kortom zoek een mooie vervanger voor deze laptop..
Er is geen budget, maar blijf toch een Hollander he.. Hoe lager de prijs, hoe beter.. maar moet dus niet afdoen aan de kwaliteit..
Heb voorkeur tot een groot scherm en windows.
Hij wordt ook altijd gekoppeld aan een extern scherm.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
In ieder geval alvast bedankt!
Tjitske
Solidworks, illustrator, Indesign, Fireworks, Photoshop, outlook email, internet, boekhouding. Grote 3D files donwloaden, openen/bekijken en uploaden.
Wat is je budget?
Geen budget
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wordt wel veel binnen huis verplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een eigen ontwerp bedrijfje en heb zins 2008 een laptop van Dell Precision M6400, maar merk
dat die oud wordt en steeds meer moeite krijgt met bepaalde dingen.. Wordt vaak te warm. luidsprekers
zijn stuk, toetsenbord valt vaak uit.. Kortom zoek een mooie vervanger voor deze laptop..
Er is geen budget, maar blijf toch een Hollander he.. Hoe lager de prijs, hoe beter.. maar moet dus niet afdoen aan de kwaliteit..
Heb voorkeur tot een groot scherm en windows.
Hij wordt ook altijd gekoppeld aan een extern scherm.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
In ieder geval alvast bedankt!
Tjitske
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 14:43 ]