Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor voornamelijk Solidworks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Solidworks, illustrator, Indesign, Fireworks, Photoshop, outlook email, internet, boekhouding. Grote 3D files donwloaden, openen/bekijken en uploaden.

Wat is je budget?
Geen budget

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wordt wel veel binnen huis verplaatst.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een eigen ontwerp bedrijfje en heb zins 2008 een laptop van Dell Precision M6400, maar merk
dat die oud wordt en steeds meer moeite krijgt met bepaalde dingen.. Wordt vaak te warm. luidsprekers
zijn stuk, toetsenbord valt vaak uit.. Kortom zoek een mooie vervanger voor deze laptop..

Er is geen budget, maar blijf toch een Hollander he.. Hoe lager de prijs, hoe beter.. maar moet dus niet afdoen aan de kwaliteit..

Heb voorkeur tot een groot scherm en windows.
Hij wordt ook altijd gekoppeld aan een extern scherm.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
In ieder geval alvast bedankt!

Tjitske

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 14:43 ]

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:40:
Heb voorkeur tot een groot scherm en windows.
Hij wordt ook altijd gekoppeld aan een extern scherm.
Groot als in veel inches of in resolutie?

Ik heb zelf goede ervaringen met Dell Precision en HP Zbooks. Qua prijs kan je het daar natuurlijk zo gek maken als je zelf wil. Voor rond de 1500 euro heb je een laptop die zeer aardig is qua specs. Bij beiden koop je dan een i7 met 8Gb geheugen en een workstation GPU.

Je kan ook kijken naar de Lenovo W-serie. Qua opties zal die grofweg hetzelfde zijn als eerder genoemde laptops. Het ligt voornamelijk aan je voorkeur en mogelijk bij wie je de beste prijs kan krijgen.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:09
Je kunt gaan voor een gebruikte M4600/M4700 of HP 8560w/8570w. Die dingen kosten niet veel (500-700 euro) en verschillen qua werking erg weinig van de nieuwe modellen, die 1500-2000 euro kosten.

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt voor jullie reacties, ik ga voor een dell

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Ja, ik gebruik SolidWorks ook en moet toegeven dat het nemen van een Workstation GPU een van de betere keuzes is die je kunt maken. SolidWorks kan (de maker staat het niet toe) standaard niet overweg met een niet Workstation GPU en het is aardig wat gedoe om dat wel pratend te krijgen. Overigens kun je met alleen een i7 ook heel goed met SolidWorks werken hoor! Renderen met enorme assemblies duurt wel wat lang maar ligt er een beetje aan wat je ontwerpt. :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"