Toon posts:

Athlon GFD prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kee vandaag mijn POW!er boost GFD (Computernerd USA) binnengekregen, natuurlijk gelijk mijn proc casing er af gehaald en testen met die hap. Het gaat om een Athlon 700 die ik met een standaard koeler toch minimaal op 800 verw8 met de GFD. 750 draait prima maar 800 wil Win2k niet meer booten of loopt vast. Ik heb al verschillende voltages geprobeerd maar niks werkt. 1.60v, 1.70v, en 1.75 (hoger ga ik liever niet)

Doe ik iets fout ofzo ?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:59

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Euh... voltages misschien nog een beetje omhoog, ennuh.... cache divider instellen... Hmmz, deze Athlon loopt goed op 900 MHz (t'is een 750).

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
hoe stel ik die cache divider in dan ?

Verwijderd

Topicstarter
mmzz ik heb alles ff goed doorgelezen maar ik moet dus een stuk of 6 kabeltjes op mijn proc solderen en dan een ding d'r af slopen. Aangezien ik daar geen ster in ben, doe ik dat voorlopig maar niet.

Ik hoorde dat je ook je L2 softwarematig naar beneden kan halen ? hoe ?

thxs

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Disable eerst even je L1 en L2 cache in je BIOS voordat je aan je processor gaat prutsen :D !!! Als ie ZONDER cache niet wil draaien lukt dat ook niet met cache op een lage snelheid!

Verwijderd

Topicstarter
ja okee heb ik geprobeerd dan draait ie wel goed. ik moet gewoon die draadjes aangesloten hebben. Software proggies werken niet.

VACATURE :

1st goede soldeerder in de omgeving Groningen ,ervaring vereist.

Moet goed functioneren in een groep van 2 mensen.

Loonvooruitzicht : mmzzz geeltje + reiskosten ?

Opleiding aan de Hogeschool voor K7 soldeertechnieken is een vereiste.

Sollicitaties graag binnen een dag hieronder posten.

:)
Pagina: 1