Is MSNREXE.exe inderdaad een virus van SUB7 ofzo? En er zijn 2 bestanden op de computer van mij de MSREXE heten en kan ik ze allebei wissen? De een is een virus geeft Norton aan en de andere niet maar nu ik de virus heb verwijderd geeft Norton nog steeds aan dat de andere MSREXE een virus is! Help me! kan ik alle 2 de MSREXE's echt verwijderen en ze zijn ook aan win.ini gekoppeld 8 ik!
Verwijderd
Als je nou es begint met te vertellen welk OS je hebt, vervolgens in welke dirs de beide bestanden staan, en als laatste welk virus wordt aangegeven door Norton.
heb ik ook eens ooit gehad
knap lullig.
Wat ik toen gedaan heb is uit alles wat msrexe.exe aanroept (win.ini autoexec.bat register enz.) gewoon sleutels e.d. verwijderen had er toen ook een pagina over gevonden weet alleen niet meer welke dat was is ook al een jaar of 3 geleden
Kan zo snel niks vinden zoek maar eens op subseven en remove en je vind vanalles over het verwijderen van de subseven server op je computer
Wat ik toen gedaan heb is uit alles wat msrexe.exe aanroept (win.ini autoexec.bat register enz.) gewoon sleutels e.d. verwijderen had er toen ook een pagina over gevonden weet alleen niet meer welke dat was is ook al een jaar of 3 geleden
Kan zo snel niks vinden zoek maar eens op subseven en remove en je vind vanalles over het verwijderen van de subseven server op je computer
http://www.centralcommand.com/
ThatŽs the solution!
Down gewoon de laatste evaluatie-versie en je bent van dat klote-trojantje af...
ThatŽs the solution!
Down gewoon de laatste evaluatie-versie en je bent van dat klote-trojantje af...
is echt kinklare (ofzo
) onzin dat MSNREXE.exe een virus zou zijn
alsof iedereen standaard met W9x een virus zou hebben
alsof iedereen standaard met W9x een virus zou hebben
It seemed like a good idea at the time
't is gewoon een trojan (een sub7 trojan in dit geval). De bestandsnaam zegt NIKS over de inhoud van de exe. Het is dus een sub7 trojan maar met een naam die *lijkt* op een windowsfile.
Sub7 is een programma wat je pc openstelt voor de persoon die je die file gestuurd heeft. Deze persoon is in staat, indien je die file gestart hebt(wat me aannemelijk lijkt), om in te loggen op je pc (als je onlaain bent) en vervolgens allemaal "grappen" uit te halen zoals cd open en dicht en scherm in spiegelbeeld en files verwijderen en passwoorden opvragen enz enz enz...
Gewoon die file verwijderen (onder DOS ofzo) en vervolgens ALLE verwijzingen vanuit register enzo verwijderen
Sub7 is een programma wat je pc openstelt voor de persoon die je die file gestuurd heeft. Deze persoon is in staat, indien je die file gestart hebt(wat me aannemelijk lijkt), om in te loggen op je pc (als je onlaain bent) en vervolgens allemaal "grappen" uit te halen zoals cd open en dicht en scherm in spiegelbeeld en files verwijderen en passwoorden opvragen enz enz enz...
Gewoon die file verwijderen (onder DOS ofzo) en vervolgens ALLE verwijzingen vanuit register enzo verwijderen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Klokt het ook dat er een bestand in Windows heet dat ook MSREXE.exe heet en geen virus is? Maar goed, mijn systeem krijgt toch een "format" dus dan ben ik er sowiezo vanaf!
Verwijderd
Bekijk deze pagina maar ff:
http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=10566&
Alleen de registry aanpassen is dus niet genoeg.
http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=10566&
Alleen de registry aanpassen is dus niet genoeg.
Verwijderd
Gewoon alles er effe opnieuw opzetten met Ghost en klaar is kees als je alle belangrijke files effe copy op een andere schijf en schijf C: alles opnieuw erop en probleem over
.
Pagina: 1