Oneplus One niet te vinden bij sorteren op merk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Hallo, :)

Vandaag zag ik toevallig dat de Oneplus One niet in de lijst van de pricewatch staat bij de smartphones. Als je bijvoorbeeld sorteert op merk 'Oneplus', komt hij niet te voorschijn komt. Hij is nochtans toegevoegd, want je vind hem als je zoekt met de algemene zoekbalk.
De Oneplus 2 en de Oneplus X staan wel mooi in het lijstje.

Mvg,
Jeroen

[ Voor 16% gewijzigd door Japeroen op 27-10-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Japeroen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:00:
Hallo, :)

Vandaag zag ik toevallig dat de Oneplus One niet in de lijst van de pricewatch staat bij de smartphones. Als je bijvoorbeeld sorteert op merk 'Oneplus', komt hij niet te voorschijn komt. Hij is nochtans toegevoegd, want je vind hem als je zoekt met de algemene zoekbalk.
De Oneplus 2 en de Oneplus X staan wel mooi in het lijstje.

Mvg,
Jeroen
Hij staat er wel: http://tweakers.net/categ...oaGhgAuUWZyam-mXlKVrqGtQA :) Omdat de OnePlus One geen prijzen meer heeft, staat deze niet meer in het standaard overzicht. Hiervoor moet je het linker schuifje bij Toestelprijs op Prijsloos zetten, dan komt'ie weer tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ahzo, inderdaad!
Wel vreemd dan dat de LG Nexus 5X 16GB Zwart er wel gewoon instaat, ook al heeft die geen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Japeroen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:44:
Ahzo, inderdaad!
Wel vreemd dan dat de LG Nexus 5X 16GB Zwart er wel gewoon instaat, ook al heeft die geen prijs.
Alle producten die in de afgelopen x tijd (weet de exacte tijd niet meer, ik geloof 1 of 2 maanden) zijn toegevoegd en nog geen prijs hebben, zijn standaard wel zichtbaar in de listing, ook al staat de prijsslider niet op prijsloos. Deze zijn te herkennen aan de tekst "Wordt verwacht" samen met een prijsalert-button op de plek waar normaalgesproken de laagste prijs en het aantal shops getoond worden. De OnePlus 2 en One zijn daar ook voorbeelden van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Bij de Nexus 5X staat nochtans 'geen prijzen beschikbaar', net zoals bij de Oneplus One. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Japeroen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:42:
Bij de Nexus 5X staat nochtans 'geen prijzen beschikbaar', net zoals bij de Oneplus One. :P
Als ik kijk: http://tweakers.net/categ...bIyNDAAcosyk1N9M_OUrAxqAQ zie ik op 2 na, bij alle modellen uit de Nexus 5X lijn een prijs staan. Eentje weliswaar, maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ahzo ja, ik zit op de Belgische pricewatch, vandaar. Ik denk dat het nu duidelijk is, bedankt. :)
Pagina: 1