[iPhone] welk (gratis) programma voor bestandsbeheer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32
Hallo allemaal! Ik heb al even wat rondgezocht op het forum en google maar kon niet 1,2,3 een antwoord vinden ook niet in de FAQ. Ik heb dus een iphone 4s 16gb maar inmiddels staan er 2500 foto's op en aardig wat filmpjes. Logischerwijs raakt de telefoon vol maar ik vind het nogal een gedoe om het zwikje even snel te back-uppen en bijvoorbeeld foto's vanaf een jaar terug vervolgens van de telefoon te verwijderen.

Gewoon via explorer kan ik de foto's wel zien en (deels) kopieren (sommige pakt ie niet) maar verwijderen gaat uiteraard niet vanwege de gesloten file structuur.

Nu heb ik diverse tools voorbij zien komen om je bestanden te managen en de kopieren/verwijderen maar ik heb nu iExplore en een andere geprobeerd en de eerste is alleen in demo mode gratis en de andere, iphonebrowser werkt helemaal niet.

Welke (gratis) tool kan ik het beste downloaden om relatief snel en eenvoudig mijn telefoon te kuisen?

Thanks!

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Je kan foto's wel degelijk verwijderen via Windows Explorer. Wat niet kan is mapjes verwijderen, maar je kan bijvoorbeeld wel rechtsboven zoeken op *.jpg en dan vervolgens de foto's verwijderen die je niet meer op je telefoon wilt hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
MarcoC schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:04:
Je kan foto's wel degelijk verwijderen via Windows Explorer. Wat niet kan is mapjes verwijderen, maar je kan bijvoorbeeld wel rechtsboven zoeken op *.jpg en dan vervolgens de foto's verwijderen die je niet meer op je telefoon wilt hebben staan.
Werkt niet: "An unexpected error is keeping you from removing the file..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
1nsane schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Werkt niet: "An unexpected error is keeping you from removing the file..."
Vreemd, ik heb het namelijk vorige week nog precies op deze manier gedaan. Heb je wel iTunes geïnstalleerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:45

WCA

iFunBox gebruikte ik altijd toen ik nog een iPhone had, topprogramma!

Je moet wel iTunes geinstalleerd hebben

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
MarcoC schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Vreemd, ik heb het namelijk vorige week nog precies op deze manier gedaan. Heb je wel iTunes geïnstalleerd staan?
Staat geinstalleerd maar had ik voor de zekerheid wel uit gezet. Apple kennende kaapt dat weer alle verbindingen en bestanden vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
GreNade schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:17:
iFunBox gebruikte ik altijd toen ik nog een iPhone had, topprogramma!

Je moet wel iTunes geinstalleerd hebben
Works like a charm so far! Nu alles aan het backuppen, straks even kijken of verwijderen net zo makkelijk gaat maar to zover alvast bedankt voor je input! Zijn namelijk dusdanig veel van dit soort programma's waarvan er veel niet goed werken dat ik de bomen door het bos ff kwijt was wat ik moest kiezen.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Lijkt dus inderdaad te werken maar een paar aanmerkingen, zo eigenwijs als Apple natuurlijk is, als ik m'n foto map open staan er nog maar iets van 50 foto's zoals de bedoeling is maar als je de map uit gaat staat er nogsteeds 2541 foto's bij de filmrol map..

Ook zou ik nu volgens dat programma ongeveer 3,4 gb vrij moeten hebben maar de telefoon zelf komt niet verder dan 2,2.. Ook lekker vaag dus. Het is dat ik (mening) Android niet prettig vind werken maar zo langzamerhand ben ik met de perikelen van iOS ook wel klaar eigenlijk.

Dan maar over op een oude Symbian telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
1nsane: Bekijk je "Verwijderde" map eens op je iphone in de album app, ik merk dat daar altijd alles neergezet wordt wat ik verwijder.

[ Tesla MIG MYP ]

Pagina: 1