Pas op met deze verkoper, hij belooft veel maar komt niet na, ik had 4 processoren en 4 latjes ddr2 besteld, de geheugens kwam paar dagen later bij mij thuis, maar op de processorren wacht ik nu nog steeds
. in zijn adv. stond dat hij voldoende in de voorraad had, en toen ik hem hiermee confronteerde zegt hij doodleuk dat zijn voorraad enorm geslonken was. en dat hij opnieuw besteld had en dat ik daarop moest wachten?? ik wacht al 7 weken !!!12 september betaald maar tot heden geen procs gekregen, maar ik ben het zat om te wachten ( man uit China wordt het sneller verstuurd) dus ik vroeg mijn geld terug en dat kreeg ik ook niet. hij negeert mij dm.
dus volgende actie van mij is aangifte doen de politie en tweakers.net, met de laatste zin heb ik hem nog geprobeerd om dit probleem op te lossen, tja als je mij dan niet serieus neemt en ook nog niet meer reageert , dan ga ik wel op acties.
een van de redenen dat ik zolang heb gewacht was, dat hij zijn NAW gegevens aan mij vertrekt hd, en dacht dat het misschien aan toevalligheden lag dat het zo tussen hem mij zo gelopen is. maar mijn geduld is opgeraakt
*snip*
dus volgende actie van mij is aangifte doen de politie en tweakers.net, met de laatste zin heb ik hem nog geprobeerd om dit probleem op te lossen, tja als je mij dan niet serieus neemt en ook nog niet meer reageert , dan ga ik wel op acties.
een van de redenen dat ik zolang heb gewacht was, dat hij zijn NAW gegevens aan mij vertrekt hd, en dacht dat het misschien aan toevalligheden lag dat het zo tussen hem mij zo gelopen is. maar mijn geduld is opgeraakt
*snip*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 14:00 ]