Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Hi all!

Op het moment heb ik een HTC one M9, maar vind deze telefoon te klein en net niet optimaal werken. Dus ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon met een grooter scherm maar verder de zelfde functies als de HTC one M9! Wil dus graag wel bij Android blijven, Apple is dus geen oplossing. Micro SD kaart zou mooi zijn maar geen pre. Luister ook veel muziek vanaf mijn telefoon dus een beetje een lekker geluids kaartje zou wel mooi zijn.

Ik zoek een?
Telefoon

Wat is je budget?
Dit is geen belemmering, wil gewoon een goede telefoon.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de trein films te kijken (vandaar het groote scherm). Voor de rest natuurlijk alle standaard dingen die een telefoon moet kunnen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik deze 3 telefoons al gevonden:
Sony Xperia Z5 Premium
One Plus 2
LG G4

Welke vragen heb je hier nog over?
2 van deze telefoons hebben een snapdragon 810 er inzitten. Hoor hier alleenmaar slechte verhalen over
vooral met warmte en accu (merk dit zelf ook op mijn M9). Wat denken jullie dat de beste keuze is voor mij?

Groeten,
Jelmer

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:27

WCA

Ik heb onlangs de S6 aangeschaft, die is voor mij op 1 ding na perfect: de batterij is matig.

Hij voldoet aan al je eisen, en het geluid wat er uit komt is het beste dat ik tot nu toe uit een telefoon heb horen komen.

Mocht je geen samsung willen vanwege touchwiz, daar hoef je niet bang voor te zijn. Imo heeft touchwiz een enorme verbetering doorgemaakt sinds de S6.

Heb qua geluid hiervoor 3 andere toestellen gehad, ik zal ze even op een rijtje zetten van goed naar slechtst

Galaxy S6
iPhone 4s
Xperia Z1c
LG G2

[ Voor 17% gewijzigd door WCA op 27-10-2015 11:18 ]

Share and Enjoy!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:17

MsG

Forumzwerver

De Huawei Ascend Mate 7 iets voor je? pricewatch: Huawei Ascend Mate 7 Zwart

Heb je ook een max. grootte?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Samsung Note serie, die zijn echt heel erg groot, snel en niet eens overdreven duur.

Note 5

Note 4

[ Voor 127% gewijzigd door NeoMe op 27-10-2015 11:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
De Huawei Ascend Mate 7 iets voor je? pricewatch: Huawei Ascend Mate 7 Zwart
2GB niet te weining voor als ik over een jaar alles nog lekker wil laten lopen?
Heb je ook een max. grootte?
Nee geen max groote. Maar die Huawei zou ik wel een keer in mijn hand willen hebben, voordat ik de keuze maak om hem te bestellen.
Samsung Note serie, die zijn echt heel erg groot, snel en niet eens overdreven duur.
Zijn inderdaad netjes! Iemand een idee hoeveel de Note5 gaat kosten en wanner die uitkomt?

• bovengemiddeld
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11 14:36
Misschien de nexus 6 (erg lage prijs) of de nieuwe nexus 6p. deze hebben allebei een lekker groot scherm, en de 6p heeft ook nog eens een vingerafdrukscanner.

Een LG G4 zou ook een prima keus kunnen zijn, of de 6/6 edge, en als geld toch geen rol speelt misschien de 6s edge plus.
Pagina: 1