Toon posts:

Kaarsled schakeling gezocht 12 volt

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik zoek informatie over een schakeling die van een led een kaarsvlakkering kan maken. Zoals in de led kaarsen. maar dan 12 volt. Daarnaast zoek ik informatie over het imiteren van gloeiende kolen. Dacht zelf aan aan een aantal rode en oranje led diodes die willekeurig zachtjes al dimmend aan en uit gaan in een random patroon.

Wie kan mij hier bij helpen.
Voor niets is prachtig maar er mag een vergoeding tegenover staan

Mail mij even op aan@zinniger.nl
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:04

BoAC

Memento mori

Heb je zelf al gezocht?

En als er een oplossing wordt aangeboden willen wij er ook graag van weten :P dus liever niet mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prima dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Volgens mij staat er nadrukkelijk in de huisregels dat je zelf in ieder geval al getracht heb informatie & oplossingen te vinden en, in ieder geval meer informatie dan slechts een open vraag dient in te dienen. Daarbij lijk je kennelijk speciaal een account te hebben gemaakt hiervoor (3 dagen terug en 2 posts)

Mailen is ook een raar verzoek. Tweakers is geen request dump noch een serveerbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
GoT is inderdaad geen helpdesk en we verwachten dan ook meer eigen inzet alvorens een topic te openen, zoals omschreven in Het algemeen beleid. Omdat hier niet aan is voldaan gaat er een slot op.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.