Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
games spelen zoals arma 3 en ark survival evolved, total war, etc (redelijk cpu zwaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee maakt mij niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee als hij het maar goed doet met games en natuurlijk gewoon browsen
Ga je overklokken?
liever niet, heb hier geen ervaring mee en volgens mij heeft het ook niet zo veel effect voor gamen?
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp bij welke componenten ik moet aanschaffen.
sorry maar ik heb niet zo veel kennis op dit gebied en het is niet zo dat ik niet mijn research heb gedaan maar heb graag jullie hulp.
het kan natuurlijk ook zijn dat er een ander alternatief is dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Tobias
games spelen zoals arma 3 en ark survival evolved, total war, etc (redelijk cpu zwaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee maakt mij niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee als hij het maar goed doet met games en natuurlijk gewoon browsen
Ga je overklokken?
liever niet, heb hier geen ervaring mee en volgens mij heeft het ook niet zo veel effect voor gamen?
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp bij welke componenten ik moet aanschaffen.
sorry maar ik heb niet zo veel kennis op dit gebied en het is niet zo dat ik niet mijn research heb gedaan maar heb graag jullie hulp.
het kan natuurlijk ook zijn dat er een ander alternatief is dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Tobias
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 15:27 ]