Beste tweakeraars,
Ik zie door de bomen het mooie bos niet meer, zoveel staat er op GoT
Ik ben voor een specifieke, standalone toepassing op zoek naar een heel simpel machientje. Aparaat staat 24/7 aan voor monitoring van bepaalde zaken, staat veel te loggen en dus ook veel te schrijven. De actieve software is volgens mij 200k groot, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
Mijn eisen (voorkeuren) :
- HD minimaal 100GB
- Werkgeheugen: Pffff roep maar wat
- 4 USB poorten
- Netwerkkaart
- VGA aansluiting
Er zal (in principe) niets anders op draaien, hooguit kladblok, tekstviewer, etc.
Belangrijkste is dat het zuinig is en weinig warmte ontwikkelt.
Budget; Max 25 euro.
Laatste is een grapje natuurlijk; ik ben benieuwd welke apparaten hier anno 2015 voor geschikt zijn. Een jaar of 10 geleden las ik veel over die mini clients, maar in de tussentijd zal ongetwijfeld wat verbeterd zijn...
Ik zie door de bomen het mooie bos niet meer, zoveel staat er op GoT
Ik ben voor een specifieke, standalone toepassing op zoek naar een heel simpel machientje. Aparaat staat 24/7 aan voor monitoring van bepaalde zaken, staat veel te loggen en dus ook veel te schrijven. De actieve software is volgens mij 200k groot, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
Mijn eisen (voorkeuren) :
- HD minimaal 100GB
- Werkgeheugen: Pffff roep maar wat
- 4 USB poorten
- Netwerkkaart
- VGA aansluiting
Er zal (in principe) niets anders op draaien, hooguit kladblok, tekstviewer, etc.
Belangrijkste is dat het zuinig is en weinig warmte ontwikkelt.
Budget; Max 25 euro.
Laatste is een grapje natuurlijk; ik ben benieuwd welke apparaten hier anno 2015 voor geschikt zijn. Een jaar of 10 geleden las ik veel over die mini clients, maar in de tussentijd zal ongetwijfeld wat verbeterd zijn...