Ik ben sinds pak en beet een jaartje 'overgestapt' van Marktplaats naar Tweakers V&A en als het niet hoeft wil ik ook niets meer via Marktplaats aanschaffen. Dit komt mede door het feedbacksysteem dat Tweakers geïmplementeerd heeft waar mensen hun ervaringen met mede-Tweakers kunnen verwoorden. Ik maak dan ook als een goede Tweaker gebruik van dit systeem door iedereen waarmee ik zaken doe een waardering te geven. Wat mij een doorn in het oog is, is dat ondanks een vriendelijk verzoek er gebruikers zijn die geen ervaring achterlaten op je profiel.
Om dit te doen verminderen en niet meteen te overdreven te doen, dacht ik dat het misschien een goed idee is als de Tweakers website éénmalige reminder stuurt naar een gebruiker als deze feedback heeft ontvangen van een andere gebruiker. Aangezien je kan aangeven om welke advertentie het gaat zou wellicht op deze manier een check plaats kunnen vinden (indien nodig).
Ik heb even een snelle zoekopdracht gedaan en ben een eerdere suggestie hiervoor niet tegengekomen.
Om dit te doen verminderen en niet meteen te overdreven te doen, dacht ik dat het misschien een goed idee is als de Tweakers website éénmalige reminder stuurt naar een gebruiker als deze feedback heeft ontvangen van een andere gebruiker. Aangezien je kan aangeven om welke advertentie het gaat zou wellicht op deze manier een check plaats kunnen vinden (indien nodig).
Ik heb even een snelle zoekopdracht gedaan en ben een eerdere suggestie hiervoor niet tegengekomen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski