Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Momenteel gebruik ik een laptop maar ik merk dat hij veel games niet meer trekt. Daarom wil ik graag een redelijke future proof game PC bouwen waarmee ik de nieuwste games kan spelen. Ik volg al een tijdje het DAA en wil met dit topic graag een laatste check doen voor mijn samengestelde build. Daarnaast probeer ik mijn randapparatuur via Media Markt te kopen omdat ik hierbij 20% korting kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze PC wil ik graag al mijn games spelen rond de 60fps op 1080p. Fallout, Witcher, Shadow of Mordor, Assassins Creed, CS:GO, Far Cry enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1300 euro uitgeven inclusief randapparatuur. Ik zal de PC zelf assembleren en het randapparatuur probeer ik via mediamarkt te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee neem. Ik heb wel speakers maar monitor, keyboard en muis wil ik graag erbij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een SSD en een harde schijf. Daarnaast is 1 videokaart voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Intel CPU. Voor de rest heb ik geen bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is altijd fijn, daarom heb ik voor de R5 gekozen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken. Wellicht alleen de videokaart als dit kan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is meer een laatste check zodat ik zeker ben dat alles bij elkaar past en werkt. Verbeteringen of alternatieven om kosten te besparen zijn altijd welkom. Daarnaast ben ik een grote twijfelaar en zit ik nog te dubben tussen de 970 en 390.
Omdat ik toch alles nieuw inkoop leek het mij verstandig om meteen voor Skylake te gaan. Achteraf kan ik er misschien een aftermarket koeler bij kopen.
En randapparatuur
Met korting kost het bij MM ongeveer €326,-
Alvast bedankt!
Momenteel gebruik ik een laptop maar ik merk dat hij veel games niet meer trekt. Daarom wil ik graag een redelijke future proof game PC bouwen waarmee ik de nieuwste games kan spelen. Ik volg al een tijdje het DAA en wil met dit topic graag een laatste check doen voor mijn samengestelde build. Daarnaast probeer ik mijn randapparatuur via Media Markt te kopen omdat ik hierbij 20% korting kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze PC wil ik graag al mijn games spelen rond de 60fps op 1080p. Fallout, Witcher, Shadow of Mordor, Assassins Creed, CS:GO, Far Cry enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1300 euro uitgeven inclusief randapparatuur. Ik zal de PC zelf assembleren en het randapparatuur probeer ik via mediamarkt te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee neem. Ik heb wel speakers maar monitor, keyboard en muis wil ik graag erbij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een SSD en een harde schijf. Daarnaast is 1 videokaart voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Intel CPU. Voor de rest heb ik geen bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is altijd fijn, daarom heb ik voor de R5 gekozen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken. Wellicht alleen de videokaart als dit kan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is meer een laatste check zodat ik zeker ben dat alles bij elkaar past en werkt. Verbeteringen of alternatieven om kosten te besparen zijn altijd welkom. Daarnaast ben ik een grote twijfelaar en zit ik nog te dubben tussen de 970 en 390.
Omdat ik toch alles nieuw inkoop leek het mij verstandig om meteen voor Skylake te gaan. Achteraf kan ik er misschien een aftermarket koeler bij kopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 341,95 | € 341,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,55 | |
En randapparatuur
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Logitech G710+ Brown Mechanical Gaming Keyboard qwerty | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse | € 64,95 | € 64,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 370,40 | |
Met korting kost het bij MM ongeveer €326,-
Alvast bedankt!