Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Goede avond,

Onderstaand mijn lijstje en misschien wat simpele vragen.

Wat ga je met je laptop doen?
wat games, go pro filmpjes monteren, tekenprogramma's Archicad incl. 3d rendering.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Osx kan maar valt sowieso buiten budget, windows is voor mij de beste keuze.

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nope.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb gekeken naar msi, asus, dell.

Specificaties
Skylake core i7 6700HQ
Nvidia GTX 960m

Later uit te breiden
SSD naast een hdd installeren
8 gb werkgeheugen uitbreiden naar 16 gb
Is dit mogelijk bij Dell?

Gr. Carlo

Vraag is eigenlijk hoe doet Dell het tegenover MSI en Asus?
Bouwkwaliteit, garantie, driver ondersteuning?

[ Voor 66% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 26-10-2015 21:24 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dell Inspiron 7559 is redelijk nieuw en wordt via de Dell site voor 999 euro verkocht als basisconfiguratie. Door de nieuwigheid is er nog weinig over bekend.

Zelf volg ik dit draadje: http://forum.notebookrevi...piron-7559.782286/page-38. In sommige gevallen staan er wel dingen tussen die verhelderend kunnen werken.

Wat betreft persoonlijke ervaring met Dell: ooit begonnen met een Studio 1558 die qua bouwkwaliteit niet een erg stevige indruk gaf, maar op dit moment (na zes jaar) nog steeds loopt en wat betreft behuizing nergens kapot is. Destijds was dit model 500 euro.

Daarna overgestapt een XPS 17 L702x. Deze heb ik erg ruw behandeld gedurende 4 jaren, maar de enige beschadigingen die ik kan vinden hebben te doen met de aluminium behuizing op sommige punten, die makkelijk 'chipt' (kleine putjes) en soms een lichte verkleuring hier en daar.

Bij Dell krijg je altijd een schijfje met alle 'relevante' Drivers op moment van aanschaf. Overigens kan je deze drivers ook van de website halen, maar die is vaak verwarrend of niet up to date. Ook op het schijfje is niet altijd duidelijk welke driver je moet kiezen, aangezien zo'n schijfje soms voor meerdere modellen is bedoeld.

Overigens verder nooit problemen gehad met de correcte drivers te vinden voor mijn Dell laptops. Dus ik zou me daar geen zorgen over maken verder. Het kost misschien alleen iets meer moeite ze te vinden.

Wat betreft MSI en Asus heb ik geen ervaring.

Edit: Typo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Thanks.... de Dell ziet er ook niet zo spectaculair uit, dat heeft mijn voorkeur!

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Enig idee wanneer die dell uitkomt in nederland? zag ze op dell.com voor 800dollar.. zou dit dan 800 euro in nederland worden? hoop het echt! dit word mijn volgende laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Ze zijn van de nederlandse site gehaald... Levertijd stond op 30-35 dagen?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Olrac.Srednjim schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:09:
Ze zijn van de nederlandse site gehaald... Levertijd stond op 30-35 dagen?
Oh, beetje jammer. dan maar even wachten. ik hoop dat tweakers over deze laptop een mooie review maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10-2024
Vrijdag was de nieuwe inspiron 7000 15 inch nog te bestellen op de site van dell. Levertijd 30 tot 35 dagen. Super specs voor een superprijs en hij is er nu inderdaad vanaf. Vreemd. Waarschijnlijk volgende week terug erop maar een honderdje duurder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Net even contact gehad via de live chat... en zoals verwacht is er geen reden of datum bekend wanneer de Inspiron 15" te bestellen is.

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
In Duitsland wel gewoon leverbaar zonder vertraging! maar wel een stuk duurder!

http://www.dell.com/de/p/...7559-laptop/pd?oc=cn95704

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Olrac.Srednjim schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:21:
In Duitsland wel gewoon leverbaar zonder vertraging! maar wel een stuk duurder!

http://www.dell.com/de/p/...7559-laptop/pd?oc=cn95704
Dat is hem met ssd en een reepje meer geheugen en 4k scherm.
Ik zelf had bellang bij de basis versie met het full hd scherm en 8GB ram.

SSD doe ik zelf wel in en 8 GB is ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Thewisbone schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:21:
[...]

Dat is hem met ssd en een reepje meer geheugen en 4k scherm.
Ik zelf had bellang bij de basis versie met het full hd scherm en 8GB ram.

SSD doe ik zelf wel in en 8 GB is ruim voldoende.
Meerprijs in nl met qhd en touch was 150 euro nu gaat dat waarschijnlijk meer worden?

Als hij straks werkelijk van 1000 naar 1150 euro gaat voor het instap model wordt de xps misschien ook nog wel een keuze.
Deze heeft dat alleen wel een 6300HQ ipv een 6700HQ.

[ Voor 17% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 02-11-2015 16:32 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Olrac.Srednjim schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:30:
[...]

Meerprijs in nl met qhd en touch was 150 euro nu gaat dat waarschijnlijk meer worden?

Als hij straks werkelijk van 1000 naar 1150 euro gaat voor het instap model wordt de xps misschien ook nog wel een keuze.
Deze heeft dat alleen wel een 6300HQ ipv een 6700HQ.
Ja maar dat word me weer te duur. dacht 800 euro, en dan mooi wat korting codes er op gooien. en dan je een mooie goede laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
De basis was toch ook al 1000,- euro en kortingscodes worden op dit moment niet vergeven.

[ Voor 42% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 02-11-2015 16:52 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10-2024
De 17" versie is nu ook verdwenen van de pagina. (.be)

[ Voor 6% gewijzigd door starf op 03-11-2015 13:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ze staan weer op de Dell website. Heeft iemand een idee of je gemakkelijk de SSD kan vervangen bij deze laptops? Ik zou graag de HDD laten zitten en er direct een SSD bijprikken. Er zit hier namelijk een 8GB ssd in, maar die zal wel in de harddrive verwerkt zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
De SSD is zeer makkelijk bij te plaatsen, je hoeft de HDD niet eens te vervangen.Het is letterlijk één schroefje:
The maintenance hatch, which is very easy to remove, allows access to all major components of the new multimedia notebook from Dell

bron:http://www.notebookcheck.net/Dell-Inspiron-15-7559-Notebook-Review.154635.0.html
Hier het interieur van de laptop:
Rechtsboven zie je de accu, beneden de accu kun je een m2 SSD zien zitten. Daar kan je een (aangekochte) SSD dus zelf gemakkelijk bijplaatsen zonder je HDD op te hoeven offeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er kan makkelijk een M2 SSD ingeplaatst worden, die van 80mm.

Heb hem zelf half oktober besteld, zit nog altijd te wachten. Levertijd stond toen op 35 werkdagen.
Hij is inmiddels een week geleden al 'Verzonden' maar verblijft nog steeds ergens in China. -O-

Volg alle reviews van deze laptop op de voet.

+ sterke hardware mbt GPU / CPU voor het geld
+ sterke accu, denk aan 8uur bij normaal surfgedrag bij de FHD versie
+ eenvoudig uitbreiden

- geen DDR4
- geen PCI-e SSD aansturing
- scherm-loterij...het FHD scherm kan een BOE met 200nits zijn of een LG met 250nits

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praet0rian
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik merk dat bij Azerty enkel FR kan besteld worden.

Betekent dat ook dat de benamingen in FR zullen zijn? Bvb MAJ in plaats van SHIFT etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:48:
Ja er kan makkelijk een M2 SSD ingeplaatst worden, die van 80mm.

Heb hem zelf half oktober besteld, zit nog altijd te wachten. Levertijd stond toen op 35 werkdagen.
Hij is inmiddels een week geleden al 'Verzonden' maar verblijft nog steeds ergens in China. -O-

Volg alle reviews van deze laptop op de voet.

+ sterke hardware mbt GPU / CPU voor het geld
+ sterke accu, denk aan 8uur bij normaal surfgedrag bij de FHD versie
+ eenvoudig uitbreiden

- geen DDR4
- geen PCI-e SSD aansturing
- scherm-loterij...het FHD scherm kan een BOE met 200nits zijn of een LG met 250nits
Wat het scherm betreft: ik denk dat de 4K-schermen LG schermen zijn.
"LCD 15,6 inch ultra-HD LGD, touch" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee er zijn ook LG FHD schermen, toevallig laatst nog met iemand in een privediscussie - die juist zo'n LG FHD scherm binnen had gekregen. Was ook niet zo heel tevreden over dat scherm.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

praet0rian schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:33:
Ik merk dat bij Azerty enkel FR kan besteld worden.

Betekent dat ook dat de benamingen in FR zullen zijn? Bvb MAJ in plaats van SHIFT etc.?
Nog steeds.... :(
De benamingen zijn nog niet het "ergste", het zijn de leestekens die anders staan...
Azerty BE:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/Belgian_pc_keyboard.svg/800px-Belgian_pc_keyboard.svg.png
Azerty FR:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Clavier-Azerty.svg/800px-Clavier-Azerty.svg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:01:
Nee er zijn ook LG FHD schermen, toevallig laatst nog met iemand in een privediscussie - die juist zo'n LG FHD scherm binnen had gekregen. Was ook niet zo heel tevreden over dat scherm.
Maar met de kalibratie had je het toch een pak beter gekregen, begreep ik?
Ik wil hem graag bestellen (het middelste model), ik zou hem gebruiken voor Photoshop / Illustrator e.d.
Ik heb op dit moment een Inspiron 3520 (i5-3210M) zonder aparte grafische kaart, werkt ook uiteraard, maar de resolutie van dit scherm is maar 1366 x 768. Geen idee van de producent van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaster004
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 18:58
Ik heb nog een weinig gebruikte 256Gb ssd versie liggen:

V&A aangeboden: Dell Inspiron 15 (7548)

Moet ik wegens persoonlijke omstandigheden helaas verkopen. Kijk even of het wat is voordat je besteld en een eeuw moet wachten via Dell.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek de Dell Inspiron 15 7559 maar dan met de i5 processor, dus heb ik op de Dell website van Nederland gekeken maar daar stonden alleen de i7 versies op. Ik heb toen op de Amerikaanse & Engelse Dell gekeken en daar stond de i5 versie er gewoon in ! Weet iemand waarom de i5 versie niet op de Nederlandse dell website staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:55:
ik zoek de Dell Inspiron 15 7559 maar dan met de i5 processor, dus heb ik op de Dell website van Nederland gekeken maar daar stonden alleen de i7 versies op. Ik heb toen op de Amerikaanse & Engelse Dell gekeken en daar stond de i5 versie er gewoon in ! Weet iemand waarom de i5 versie niet op de Nederlandse dell website staat ?
Er was iets met de levering, omdat alle landen de i5 hadden uitverkocht.

Daarnaast richt dell zich op de higher end laptops voordat ze naar mid end gaan. Ook is Nederland geen prioriteitgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daar word nog wel wat aan gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik had ook liever voor €100 de I5 Quadcore gehad, maarja het is niet anders. Baal wel dat ik een BOE scherm heb ipv LG, dat scherm schijnt een stuk(je) beter te zijn..
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:33:
Maar daar word nog wel wat aan gedaan ?
Dat weet niemand, zal je aan Dell moeten vragen

[ Voor 38% gewijzigd door _Heisenberg_ op 04-02-2016 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, en aan Dell vragen... Volgens mij zit er daar maar 1 iemand op de helpdesk, zowel voor BE als NL en daar krijg je niet bepaald zinnige info van... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
Ik heb er al twee gekregen: Mohammed en Mahmoud..

Worst."help"desk.ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tMush schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:42:
Ik heb er al twee gekregen: Mohammed en Mahmoud..

Worst."help"desk.ever.
Wow, maar ik hoop dat ze er wel even iets aan gaan doen. Want ik bedoel voor dat geld heb je echt een goede Gaming/Productivity Laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hun after-sales helpdesk is trouwens wel dik okee hoor! Maar de pre-sales...
"U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen. Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk." is Mo*** zijn favoriete standaardzinnetje denk ik.
Nog steeds enkel Azerty FRANS beschikbaar voor BE... En Dell.nl levert niet in BE (dan kon ik Qwerty bestellen)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietDB
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-08 21:06
Ik had net een chat met een medewerker van Dell die zo ging.

12:59:59 Klant
Initiële vraag/opmerking: Dell Inspiron 15 7559 i5 versie komt deze ook naar Nederland/Europa of blijft die alleen in Amerika?
13:00:05 Systeem Systeem
U wordt nu doorverbonden met een medewerker. Hartelijk dank voor uw gebruik van Dell Chat.
13:00:05 Systeem Systeem
Verbonden met Mahmoud Rida
13:01:02 Agent Mahmoud Rida
Goededag en welkom bij Dell. Hartelijk dank voor het gebruik van de Dell chat. Dit is dhr. RIDA MAHMOUD uw Sales Agent. Het is mogelijk dat de chat sessie afgebroken wordt (wordt niet opzettelijk door ons gedaan). In dat geval nemen wij contact met u via email. Momentje geduld aub, ik neem uw vraag eventjes door , trouwens Komt u uit nederland of belgie? Chat support is vooral gericht op hardware en software advies en hulp bij het maken van de juiste keuze.

13:01:20 Klant
Goedemiddag.
13:02:15 Agent Mahmoud Rida
http://www.dell.com/nl/p/...pd?c=nl&l=nl&s=dhs&~ck=mn
n
13:02:37 Agent Mahmoud Rida
U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen
n.
13:03:27 Klant
Heeft u misschien enig idee of in de nabije toekomst de i5 naar Europa komt? Want hij stond een tijdje wel op de Dell Website.
13:08:05 Klant
Want de prijs van 1000 euro is te hoog voor mijn budget en de versie van 800$ in Amerika (met de i5) is de perfecte prijs. Hierom vraag of deze naar Nederland komt anders koop ik een ander merk laptop die bij mijn budget past. Ook zie ik in de Online Community zeer veel vraag naar de 800$ versie hier in Nederland en vele hebben omdat die hier niet verkocht word een ander merk gezocht die goedkoper is.
13:11:41 Agent Mahmoud Rida
Het is niet meer mogelijk om hardware of software naar wens aan te passen,U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.

13:13:18 Agent Mahmoud Rida
Ik hoop dat ik u voldoende geïnformeerd heb, wij zijn op zoek naar manieren om onze klanten beter van dienst te zijn. Na het afsluiten van deze chatsessie, graag uw bevindingen in verband met uw tevredenheid over ons. Ik hoop dat u 2 minuten de tijd neemt om het formulier in te vullen. Dank u.
.
13:13:20 Systeem Systeem
Mahmoud Rida heeft deze sessie verlaten.
13:13:21 Systeem Systeem
Deze sessie is beëindigd!

Nog voor ik een antwoord kon type had deze medewerker al de sessie beëindigd zonder mijn vragen correct en duidelijk te beantwoorden, want natuurlijk snap ik dat de versie's die worden aangeboden te bestellen zijn maar daar gaat mijn vraag toch helemaal niet over.
Ik type dit bericht vooral om te laten zien dat Dell echt iets aan de Klanten-Service moet doen en met de vraag of ik het verkeerd heb met mijn idee dat Dell echt niets aan zijn klanten doet die nog iets moeten bestellen bij ze. Ik vind dit een absurde manier van service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is echt ongelooflijk.... Mijn chats waren ook van dat niveau...

En ik vind het echt heel raar, want de helpdesk hebben wij ook al eens nodig gehad en daar zijn ze supervriendelijk en snel! Dus eigenlijk raar ik Dell altijd aan aan anderen, omdat hun helpdesk / reparatieservice zo goed is! (veel sneller dan via een winkel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

04:25:20PM Zitting die met Agent is begonnen (M.H.)
04:25:20PM ik: "Ik had interesse in een bepaald model van Dell en wou dat bestellen, maar door een technische fout is dat niet mogelijk. De fout komt voor bij het selecteren van een AZERTY toetsenbord. "
04:25:36PM Agent (M.H.): "Hartelijk dank voor uw belangstelling in Dell Chat.Mijn naam is Mohammed,Uw sales adviseur vandaag.
Door een technische storing kan het helaas wel eens gebeuren dat ons gesprek plots afgebroken wordt.Bij drukte kan het voorkomen dat wij uw vraag binnen 15 minuten of langer beantwoorden.
04:26:11PM Agent (M.H.): "Welk product wilt u bestellen?"
04:26:54PM ik: "http://www.dell.com/be/p/inspiron-15-7548-laptop/pd?oc=cn75814&model_id=inspiron-15-7548-laptop"
04:28:57PM Agent (M.H.): "Het spijt me"
04:29:12PM Agent (M.H.): "Wij gaan nu meteen werk van maken en deze foutmelding verwijderen"
04:29:21PM Agent (M.H.): "Gelieve later nog eens proberen"
04:29:44PM ik: "Ja het spijtige is dat die laptop tot en met vandaag in promotie stond"
04:29:58PM ik: ""Bespaar €70 extra met de boncode PREMIUMSALE. Aanbieding eindigt op 14 Okt." => is deze korting er dan al af of nog niet?"
04:50:50PM Agent (M.H.): "Het probleem wordt niet opgelost vandaag"
04:51:04PM Beëindigde zitting
09:35:56AM Zitting die met Agent is begonnen (M.H.)
09:35:56AM ik: "Ik heb interesse in een nieuwe Dell, maar ik zie dat het 3de type in deze reeks alleen verkrijgbaar is met "Intern verlicht toetsenbord - Frans (AZERTY)". Ik heb echter een Belgisch AZERTY nodig, is dat ook mogelijk? Het gaat om deze reeks: http://www.dell.com/be/p/inspiron-15-7559-laptop/pd
09:36:01AM Agent (M.H.): "Hartelijk dank voor uw belangstelling in Dell Chat benelux.Mijn naam is Mohammed,Uw sales adviseur vandaag.
Door een technische storing kan het helaas wel eens gebeuren dat ons gesprek plots afgebroken wordt.Bij drukte kan het voorkomen dat wij uw vraag binnen 15 minuten of langer beantwoorden.
09:38:28AM Agent (M.H.): "Alleen qwerty en frans azerty is beschikbaar"
09:38:36AM ik: "Dag Mohammed"
09:39:03AM Agent (M.H.): "Kan ik u nog van dienst zijn?"
09:39:14AM ik: "Dat is jammer... Dn kan ik dat 3de type laptop dus niet kopen, want daar ben ik niets mee...."
09:39:28AM ik: "Hoe komt het dat een Belgisch AZERTY niet beschikbaar is? Komt dat nog?"
09:39:49AM ik: "Kan ik een Belgisch azerty los bestellen?"
09:40:05AM Agent (M.H.): "Dat is niet mogelijk"
09:40:21AM ik: "en qwerty kan ik ook niet kiezen op de website, je kan alleen frans azerty kiezen..."
09:41:05AM Agent (M.H.): "Wilt u de laptop nu bestellen met qwerty?"
09:41:37AM Agent heeft buzzer verzonden
09:42:08AM Beëindigde zitting
09:42:08AM Buzzer – Sessie beëindigd
zelfde dag:
02:10:44PM Zitting die met Agent is begonnen (M.H.)
02:10:44PM ik: "Ik heb interesse in een nieuwe Dell, maar ik zie dat het 3de type in deze reeks alleen verkrijgbaar is met "Intern verlicht toetsenbord - Frans (AZERTY)". Ik heb echter een Belgisch AZERTY nodig, maar dat blijkt niet mogelijk. Is een downgrade naar een Belgisch AZERTY ZONDER achtergrondverlichting mogelijk? Want dat bestaat wel...
02:10:57PM ik: "http://www.dell.com/be/p/inspiron-15-7559-laptop/pd deze reeks dus"
02:11:01PM Agent (M.H.): "Hartelijk dank voor uw belangstelling in Dell Chat benelux.Mijn naam is Mohammed,Uw sales adviseur vandaag.
02:11:14PM Agent (M.H.): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
02:11:32PM Agent heeft buzzer verzonden
02:12:03PM ik: "Ja maar daarstraks zei je me dat ik die laptop wel met qwerty kon bestellen en dat staat ook niet op de website"
02:13:32PM Agent (M.H.): "Zoekt u Qwerty keyboard?"
02:13:40PM ik: "En de twee goedkopere modellen kan je voor 15 euro wel upgraden naar een verlicht toetsenbord (Qwerty of Frans Azerty)"
02:14:15PM Agent (M.H.): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
02:14:39PM ik: "ik zoek een verlicht Belgisch Azerty eigenlijk... maar als dat niet mogelijk is, zou men er ook een niet-verlicht Belgisch azerty in mogen stoppen..."
02:14:50PM Agent (M.H.): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
02:15:06PM ik: "Mar kan ik die 3de latop dan met Qwerty bestellen via u?"
02:15:13PM Agent (M.H.): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
02:15:21PM ik: "waarom vraag je het dan...."
02:15:38PM Agent (M.H.): "Dat was niet bedoeld voor u"
02:15:46PM Agent (M.H.): "Onze excuses voor het ongemak"
02:15:52PM Agent (M.H.): "Kan ik u nog van dienst zijn?"
02:16:19PM ik: "Dus: voor de duidelijkheid, de 3de laptop kan NIET besteld worden met Qwerty?"
02:16:31PM Agent (M.H.): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
02:17:00PM ik: "Pffff.... Dat snap ik hoor, maar waarom stelde je het daarstraks dan voor?"
02:17:18PM Agent (M.H.): "Nogmaals,Dat was niet bedoeld voor u"
02:17:42PM ik: "Oh ik dacht dat de 10 herhalingen van "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk." niet voor mij bedoeld waren"
02:18:12PM Agent (M.H.): "Die waren juist bedoeld voor u in de hoop dat u mij begrijpt"
02:18:25PM ik: "Goed, laat maar al, ik WAS een tevreden Dell klant maar op deze manier.... Ik zoek wel verder. Gelukkig is de support NA verkoop beter dan die VOOR verkoop."
02:18:30PM ik: "Ik begrijp u zeker"
02:18:37PM ik: "maar het lijkt erop dat u mij niet begrijpt"
02:18:42PM Agent (M.H.): "Hartelijk dank en fijne dag toegewenst."
01/25/2016 02:18:44PM Agent (M.H.): "Wellicht ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek en kunt u mijn service aan u beoordelen middels een cijfer. Nu is het zo dat Dell een Amerikaans bedrijf blijft en zij zien een 4 of hoger alleen maar als een voldoende, en daarom wil ik u vriendelijk vragen om hier rekening mee te houden op het moment dat u mijn aan u verleende service beoordeelt.
01/25/2016 02:18:45PM De sessie Stelde Uit
01/25/2016 02:18:48PM Beëindigde de Opschorting van de zitting - de Gedwongen Beëindiging
Jammer nou toch dat ik die survey nooit heb gekregen... :(

Is er daar bij Dell dan niemand die denkt "amai, die Inspiron verkoopt echt voor geen meter in BE"?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2016 21:55 . Reden: volledige naam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik ken deze kwast ook, het is gewoon onpersoonlijk, je voelt je als een nummer behandeld. Vragen worden verkeerd beantwoord met standaardteksten en er is maar 1 persoon voor Nederland en België die de verkoopchat doet..

Desalniettemin heb ik mijn laptop toch bij Dell besteld (Inspiron 7559), maar dat komt omdat ze gewoon super goede aftersale service hebben & zeer degelijke producten maken!! Dus laat je niet afschrikken door de onvriendelijkheid van deze verkoper, maar als je met een vraag/wens vooraf zit, heb je niks aan de chat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het helemaal met je eens _Heisenberg_!
Het is alleen vrij vervelend dat ze in BE dus alleen maar Franse Azerty hebben momenteel :P (Franse Azerty is voor Frankrijk, in BE hebben we een Belgisch Azerty toetsenbord...) En qwerty is dus ook geen optie, want momenteel valt er gewoon niks te kiezen.
(Ik heb ook al nagevraagd om qwerty uit NL in BE te laten leveren, maar dat gaat dus ook niet, volgens onze beste medewerker.... inderdaad diezelfde voor BE en NL ;))

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retroglide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2023
Sinds vandaag kan je terug een Belgisch Azerty toetsenbord kiezen, wel niet verlicht.
Nu nog de i5 versie en dan ben ik tevreden.

Verwijderd

Hola, ik zag het ook net! :D
Nu vragen ze 15 euro extra voor de verlichte (Franse) Azerty :P

Verwijderd

De i5 versie heb ik hier nooit gezien, dus ik denk ook niet dat die zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:15:
Hola, ik zag het ook net! :D
Nu vragen ze 15 euro extra voor de verlichte (Franse) Azerty :P
wat een klucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het goedkoopste model kost het trouwens maar 12 euro hahahahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt steeds erger te worden.
Ik was ook opzoek naar de 7559 i-5 en wilde daar een vraag over stellen. Nu blijkt de dell chat het niet meer te doen.
Natuurlijk is er wat tijd overheen gevlogen toen dit topic was gestart, maar is erin de tussentijd nog enige zinnige info over de hele i-5 versie vrijgekomen?
Pagina: 1