Windows 10 scale problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb vorige maand onze computer al geupdate naar W10 maar kwam toen tegen het probleem dat ik een zwarte rand om mijn scherm hield (heb een grote LG IPS LED scherm).
Nu dacht ik het probleem te hebben gevonden in W7 en dus wederom geprobeerd om te update naar W10 en dmv Catalyst Control Center het scherm weer vullend te krijgen.
Waar in W7 ik nog de optie had om mijn scherm aan te passen is deze weg in W10 :F

Nu kan ik op het medium Google niet mijn oplossing vinden dus vraag ik jullie om hulp.

Ik heb een AMD Radeon HD 4250 videokaart (intern in het moederbord dacht ik).

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48

Emiel1984

Made in NL

Je kan de resolutie in Windows 10 gewoon aanpassen hoor.
Als je resolutie er niet tussen staat dan zal LG wellicht een driver aanbieden op hun website om het scherm goed te laten herkennen. Of bedoel je iets anders ? Het is overigens niet helemaal duidelijk wat voor scherm je precies hebt..

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Dat is het probleem waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk heeft de TS van underscan en zoekt hij de overscan optie.

Als ik op overscan windows 10 zoek dan vind ik dit met onderaan iemand die het in W10 werkent heeft gekregen:
http://superuser.com/ques...t-catalyst-control-center
en nog een:
http://linustechtips.com/...w-amd-hdmi-underscan-fix/

Zorg er overigens ook voor dat je inderdaad de goede driver voor je scherm hebt geinstalleerd en dat je in de opties van het scherm niet underscan aan hebt staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 26-10-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

ia beide websites kan ik het probleem niet oplossen.. ik kan via regedit de bestanden helemaal niet vinden aangezien deze er helemaal niet tussen staan..

Ik heb eerst alle drivers eraf gehaald en daarna de drivers gedownload voor windows 7, deze via compatiliteitsproblemen geinstalleerd. Toen waren de registers er ineens wel! Aangepast en herstart en hij doet 't nu!
Thanks allemaal, topic closed!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 20:56 . Reden: Toch nog opgelost! ]