Toon posts:

ervaringen met speakers voor de pc (aan en afraders)

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hooooooooooi

Ik zoek?
speakers voor mijn pc (gamen!!)

Wat is je budget?
ZAT!
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven?
max. 150 euries

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen ,maar het draait vooral om de muziek(vaak op de voorgrond soms ook op de achtergrond)

Wat heb je zelf al gevonden?
genoeg
[i]Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt?
nope

Welke vragen heb je hier nog over?
wat raden jullie aan :)

ps: dit is mijn eerste topic
heb je ook tips om mijn (toekomstige) topic(s) te verbeteren dan hoor ik ze graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
2e hands logitech z5500.
5.1 analoog en digitaal,.perfect voor gamen, films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:21
Bekijk eerst waar je ruimte voor je hebt. 2 speakers / 2 speakers + subwoofer of 5 speakers en subwoofer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Ik denk dat je gezien je eisen en budget redelijk veilig een keuze kunt maken uit de goed gereviewde speakersets hier uit de tweakers-pricewatch.

Wat ik op veel sites lees is dat de laatste jaren niet echt meer goed geprijsde top-speakers gemaakt worden voor een beperkt budget, maar om te beginnen denk ik dat je uit de in de pricewatch genoemde collectie geen verkeerde keuze kunt maken. Lees wel even enkele reviews door voor aanvullende informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:11
In je topic vraag je ook om wat input voor de TS. Op Tweakers wordt wel verwacht dat je iets meer informatie geeft in het begin van je topic zodat je beter geholpen kunt worden. Nu is het namelijk niet echt duidelijk wat je precies zoekt. Daarom is het goed je het volgende af te vragen:
- Waar heb je ruimte voor (Grote speakers met losse versterker kan ook een oplossing zijn bij de pc)
- Hoe zwaar weegt de performance in games op tegen performance bij muziek (5.1 surround vs. 2.0/2.1)
- Welke muziek luister je (2.0 vs. 2.1)
- Nieuw of 2e hands (2e hands is het regelmatig mogelijk om mooie producten te scoren voor een gereduceerde prijs

Vervolgens ben je al een heel eind in de richting zonder naar specifieke apparaten gekeken te hebben. Je weet dan namelijk in ieder geval waaruit de set moet bestaan.Dan kun je een aantal producten in je prijsklasse selecteren en aan de hand van reviews gaan bekijken hoe deze apparaten scoren op de punten die jij belangrijk vind (weergave van geluid in games/ weergave van geluid in muziek/ eventueel uiterlijk)
Bij die afweging zullen er genoeg mensen zijn die je willen helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door [MAUS] op 26-10-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:25:

Wat heb je zelf al gevonden?
genoeg
Dat haal ik echter niet uit de TS. De Quick Start binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies is er niet voor niets en hoe deze in is gevuld is echt te mager. Met de adviezen welke reeds zijn gegeven moet er toch wel een basis in kunnen worden gevuld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.