Ik heb een probleem met CM browser. In het begin heb ik mappen aangemaakt met bladwijzers en dat ging prima Nu heb maak ik regelmatig nieuwe bladwijzers aan, maar kan deze opeens niet meer in een map plaatsen.
De werkwijze die het eerst wel deed:
Op een pagina die je wil bookmarken->klik op de 3 stippen en op "bookmark dit",
daarna op de 3 liggende streepjes, en klik op "bladwijzers". Klik naast de bladwijzer die je wil bewerken op de 3 stippen en klik op bewerken. Klik daarna op de onderste trekpijl die naast de map staat en kies de map waar je bookmark naartoe wil plaatsen. Klik op "opslaan".
Eerst stond de bookmark dan ik de map waar je hem naar verplaatst hebt, maar nu verandert er dus niks.
Ik heb al op de site van CM browser gezocht, maar daar staat geen oplossing voor dit probleem. Verder heb ik me suf gegoogled en geen oplossing kunnen vinden.
Iemand hier een idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg??
De werkwijze die het eerst wel deed:
Op een pagina die je wil bookmarken->klik op de 3 stippen en op "bookmark dit",
daarna op de 3 liggende streepjes, en klik op "bladwijzers". Klik naast de bladwijzer die je wil bewerken op de 3 stippen en klik op bewerken. Klik daarna op de onderste trekpijl die naast de map staat en kies de map waar je bookmark naartoe wil plaatsen. Klik op "opslaan".
Eerst stond de bookmark dan ik de map waar je hem naar verplaatst hebt, maar nu verandert er dus niks.
Ik heb al op de site van CM browser gezocht, maar daar staat geen oplossing voor dit probleem. Verder heb ik me suf gegoogled en geen oplossing kunnen vinden.
Iemand hier een idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg??