Toon posts:

Laptop als 2e scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Ik heb vorige week een nieuwe pc gebouwd en heb dus nu een laptop over, ik ben nog op zoek naar een 2e scherm, is het mogenlijk mijn laptop als 2e beeldsherm aan te sluiten?

Groetjes stan wallaart

• bomvu
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ligt eraan of je laptop hdmi in heeft

nisi credideritis non intelligetis

Verwijderd

Topicstarter
bomvu schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:21:
ligt eraan of je laptop hdmi in heeft
geen idee, het is de HP g72 wel een hdmi port maar geen idee of dat in is..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

HDMI-in zie je bijna niet op notebooks.
Softwarematig zou je het nog wel op kunnen lossen, bijv door een tooltje als MaxVista (als die nog bestaat).

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:23:
HDMI-in zie je bijna niet op notebooks.
Softwarematig zou je het nog wel op kunnen lossen, bijv door een tooltje als MaxVista (als die nog bestaat).
wel een betaald programma... effe geen cent te makken :) gloednieuwe gamepc staan hier hahaha

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-01 15:20
Hardwarematig gaat het in ieder geval niet werken. Je laptop heeft geen video-in poort. Je zult dus moeten kijken naar een software matige oplossing.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

wel een betaald programma... effe geen cent te makken :) gloednieuwe gamepc staan hier hahaha
Ze hebben iig een trial, kun je altijd proberen of het werkt of niet. Als het sowieso niet werkt voor jou dan moet je sowieso verder zoeken.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat de oplossing ook is, we missen hier een hele hoop eigen inzet. Een topicstart van 1 regel is per definitie geen goede topicstart. Je mist immers dan gelijk al alles wat je zelf inmiddels gevonden hebt en wat daar niet goed aan is. Derhalve gaat dit topic op slot. Kom je er na het zoeken nog niet uit, kan je altijd een nieuw topic openen, maar geef dan punt voor punt alle mogelijkheden die je hebt bekeken en waarom die voor jou niet werken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.