Kabeltje van laptop netwerk kaart kwijt. los te k?

Pagina: 1
Acties:

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 10:54

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Hmz titel kon niet geheel erop maare ik heb dus een pcmcia netwerk kaartjes voor in me laptop daar zit een soort klein kabeltje bij waar later je UTP in moet. Nu ben ik met me stomme hoofd dat ding dus kwijt geraakt en vroeg me af of die kabeltjes ook los te koop zijn. of dat ik gedoemd ben een totale nieuwe netwerk kaart te kopen.
Als iemand weet waar die dingen te koop zijn zeg dat dan plz je zou me er erg mee helpen.

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
zo'n ding heet een dongel :)

Gewoon ff de leverancier bellen, goed kans dat ze er zo eentje voor je opsturen, aangezien een vriend van me dat ook eens heeft gehad.

Verwijderd

De meeste kabels zijn gewoon los te koop, ze zijn niet echt goedkoop, maar een nieuwe netwerkkaart zal niet nodig zijn.

Heb je toevallig nog een merk (van de kaart)

Succes

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
yups merk is dynalink gekocht bij dynabyte dus ik zal daar morgen ook nog wel ff langs fietsen en ach het zal allicht goedkoper zijn dan gehele nieuwe.
(hehe dongel weet ik dat ook weer thnx)

maar iig bedankt mijn hoop is weer beetje terug :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Uiteraard wil ik je hoop de grond niet inboren maar leveranciers zijn vaak heel erg zeikerig over het leveren van dongels. Ik heb al zo vaak "ruzie" met 3com gehad over die dingen. Maar wie weet ik Dynalink beter

Succes!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:01

AceRimmer

What a guy...

Op computerbeurzen staat vaak een kraam met een bak vol van die dingen. Kosten een tientje.

Alleen jammer dat de computerbeurzen ff vakantie gaan houden rond deze tijd :(

Heet dit ook al dongel ? Ik ken ze alleen als die paralelle poort doorlus stekkerblokjes als kopieerbeveiliging.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zo'n 3Com Etherlink III ofzo....ook zonder dongel :( Kon nergens een nieuwe krijgen.
Nieuwe netwerkkaart kopen is simpeler!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Op dinsdag 19 juni 2001 21:27 schreef Mr Edge het volgende:
zo'n ding heet een dongel :)

Gewoon ff de leverancier bellen, goed kans dat ze er zo eentje voor je opsturen, aangezien een vriend van me dat ook eens heeft gehad.
Dongel , volgens mij is dat een hard/software beveiliging. Zou het niet een PCMCIA netwerkpieletje heten :)

En toen was m'n signature weg :(

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Netwerkpieletje vind ik een prima naampie daarvoor :)
Maar het is echt een dongel. Ik weet dat het ook connectors met beveiliging zijn (we hebben ze hier vor winrunner :r ) maar de vriendelijke meneer van Dynalink vertelde dat het een dongel (of dongle..) was.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
die dingen kosten gemiddeld rond de 40 gulden.. let wel op dat niet elk merk kabeltje op elk merk netwerkkaart werkt
suc6

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op dinsdag 19 juni 2001 21:36 schreef AceRimmer het volgende:
Op computerbeurzen staat vaak een kraam met een bak vol van die dingen. Kosten een tientje.

Alleen jammer dat de computerbeurzen ff vakantie gaan houden rond deze tijd :(
Dit weekend: PC Dump Dag in Adam RAI (tientje toegang). Er staan vast ook kraampjes met bulkproducten uit vergeten magazijnen. Niet alleen dongels, maar ook andere zooi :9

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

Via de leverancier wordt het moeilijk. Deze artikelen leveren ze niet uit. Ook niet Dynalink. Als ze toch toestemmen moet dit via een winkel, en dan kun je weken wachten. Gewoon naar een dumpbeurs gaan en kijken of ze daar aangeboden worden, anders gewoon een nieuwe kopen.

Suc6

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
ach opzich heb het weinig haast maare heb geen zin om 120 piek voor totale nieuwe netwerk zooi uit te geven en kom helaas niet in de buurt van de rai ik ga wel ff langs de winkel.
gegroet Pala

Pagina: 1