Ik zoek een?
een smartphone die bij mij past, liefst samsung/apple maar voor iets anders sta ik ook open. Wil alleen geen goedkoop chinees merk zoals UMI of ZTE.
Ik heb wel een paar eisen:
- Goede camera's: ongeveer 15 mp achter en 5 mp voor.
- voldoende opslaggeheugen: minimaal 16 GB, liefst uitbreidbaar met simkaart.
- niet al te groot: max 5.2 inch.
- android 5.1/IOS 9
- liefst ook een beetje snel.
Wat is je budget?
ongeveer €300-€350. Voor echt een goede telefoon misschien €400, maar meer ook niet.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
op internet te surfen, social media, films, games etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik een paar telefoons in gedachten:
- Samsung galaxy S5 neo:
vind dit een mooie telefoon, en het is natuurlijk mooi meegenomen dat ie waterdicht is.
- Samsung galaxy A5
een nog mooiere telefoon dan de s5 neo, en ook goedkoper, maar geheugen is maar 16 GB en is niet uitbreidbaar.
- Iphone 5/5c
Ik had een iphone 4, was ik erg tevreden mee maar ging kapot toen ik hem had laten vallen...
Het is dus ook wel handig als de telefoon een beetje stevig is, en bijv. Gorilla Glass heeft.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan iemand mij hier AUB advies over geven en anders een andere telefoon voordragen?
een smartphone die bij mij past, liefst samsung/apple maar voor iets anders sta ik ook open. Wil alleen geen goedkoop chinees merk zoals UMI of ZTE.
Ik heb wel een paar eisen:
- Goede camera's: ongeveer 15 mp achter en 5 mp voor.
- voldoende opslaggeheugen: minimaal 16 GB, liefst uitbreidbaar met simkaart.
- niet al te groot: max 5.2 inch.
- android 5.1/IOS 9
- liefst ook een beetje snel.
Wat is je budget?
ongeveer €300-€350. Voor echt een goede telefoon misschien €400, maar meer ook niet.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
op internet te surfen, social media, films, games etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik een paar telefoons in gedachten:
- Samsung galaxy S5 neo:
vind dit een mooie telefoon, en het is natuurlijk mooi meegenomen dat ie waterdicht is.
- Samsung galaxy A5
een nog mooiere telefoon dan de s5 neo, en ook goedkoper, maar geheugen is maar 16 GB en is niet uitbreidbaar.
- Iphone 5/5c
Ik had een iphone 4, was ik erg tevreden mee maar ging kapot toen ik hem had laten vallen...
Het is dus ook wel handig als de telefoon een beetje stevig is, en bijv. Gorilla Glass heeft.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan iemand mij hier AUB advies over geven en anders een andere telefoon voordragen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 15:40 ]