[Win 7 prof x64] problemen met windows update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43
Hi All,

Een kennis van mij heeft een simpel dell optiplex gx620 systeempje en heeft er een schone win7 install op staan. Werkt verder naar behoren maar updaten doet ie niet. Als je hem laat zoeken naar updates blijft ie checken en schiet svchost alle RAM vol zonder dat hij updates vind.

Natuurlijk heb ik via services.msc win update uitgeschakeld en dan gaat het systeem weer normaal werken (geen updates natuurlijk) en ook een custom batch script hielp niet om het weer op de rails te krijgen.

Een nieuwe clean install heb ik ook geprobeerd maar werkte ook niet.

Systeem bestaat uit een Pentium Dualcore 2,8ghz, 2gb ram, 120gb SSD en voor de rest normaal.

Any ideas?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:49
Als je hier bij het forum had gelezen , had je kunnen lezen dat het vaak zoniet op dit moment steeds voorkomt bij een nieuwe windows 7 installatie.

Gewoon windows update blijven laten zoeken en het kan helaas zelfs soms wel 6 uur duren voordat er eindelijk iets gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Windows 7 Update blijft zoeken.

Om het grootste deel van de updates alvast te installeren: Raven in "Windows 7 Update blijft zoeken."

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 26-10-2015 18:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde