C# Tweetinvi - System.Runtime errors

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Beste Tweakers,

Na een overlijden heb ik min of meer een project overgenomen, althans, het C# gedeelte. Dit project gebruikt een Twitter api om op basis van bepaalde triggers tweets te versturen. Dit is niet de core taak van het project, slechts een onderdeel. Het is voor mij even wennen dat C#, ik was (op "hobbymatig" niveau) C++ gewend maar heb inmiddels toch al wat leuke aanpassingen weten te doen.

Nu komt Visual Studio voor mij volstrekt onverwacht met een 10-tal waarschuwingen en evenzoveel errors, allemaal ongeveer van deze strekking :

The primary reference "Tweetinvi.Core" could not be resolved because it has an indirect dependency on the framework assembly "System.Runtime, Version=2.6.10.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a" which could not be resolved in the currently targeted framework. ".NETFramework,Version=v4.0". To resolve this problem, either remove the reference "Tweetinvi.Core" or retarget your application to a framework version which contains "System.Runtime, Version=2.6.10.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a"

Ik heb niets aangepast op het gebied van Twitter, nog main settings van het project zelf. Klinkt iemand dit bekend in de oren, suggesties hoe dit recht te breien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 21:00
Klinkt als een niet correcte .net versie als target. Probeer deze eens te wijzigen in 3.5.
Dat kun je doen bij de project properties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Klinkt idd als een collega o.i.d. die de rest / ander deel van de applicatie onderhoudt het project target framework veranderd heeft naar 4.0 terwijl 1 van de dependencies (Tweetinvi.Core) claimed daar niet geschikt voor te zijn. Dat kan problematisch zijn maar valt vast ook wel op te lossen met een van de tips die hier beschreven worden. Een andere oplossing is die collega meppen (nadat je geverifieerd hebt in je source control dat voorgenoemd vermoeden correct is ;) ) en de versie terugzetten op wat 'ie zou moeten zijn :P En de optie die je natuurlijk als aller, aller-eerst geprobeerd had was de projectpagina en bijbehorende documentie/issues etc. bekijken en contact opgenomen met de auteur, right? ;)

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 26-10-2015 23:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Er werkt verder niemand aan dat project, alleen ik. Meldingen verschenen (voor mij) van het ene op het andere moment terwijl ik kort ervoor nog een werkende .exe had gecompileerd. API updaten biedt geen soelaas (was al bijzonder recent) en targetten naar een ander framework geeft des te meer foutmeldingen. Ben een beetje ten einde raad. Wil graag verder met de ontwikkeling van dit project en aangezien Twitter niet de main business is overweeg ik eigenlijk om het er maar even uit te commenten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
Zijn dit nuget packages? want dan geeft het retargeten inderdaad meer errors totdat je de packages opnieuw toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:39
Als het eerst wel werkte, dan kun je toch in je versiebeheer kijken wat er exact veranderd is en evt terugrullen?

Gekke vraag, maar heb je ook al eens al je bin folders weggegooid, visual studio opnieuw opgestart en een rebuild all gedaan? :P
Pagina: 1