Mijn dochter heeft sinds 3 weken een Galaxy S5. Sinds gisterenochtend vertoont het toestel vanaf de bovenrand inktspetters, die inmiddels zijn uitgelopen tot een grote vlek. Diagnose is vrij simpel: LCD is inwendig kapot. Dochterlief zegt dat de telefoon niet is gevallen (neemt dat ding wel mee onder de douche, ondanks uitdrukkelijke waarschuwingen dat je dat beter niet kan doen).
Telefoon gaat nu terug naar waar die gekocht is. Maar ik voel hem eerlijk gezegd al aankomen: men gooit het op valschade.
De hamvraag is wat daar tegenin gebracht kan worden? Het toestel vertoond in ieder geval geen enkele schade aan de buitenzijde en was voorzien van een harde case. Belangrijkste argument lijkt mij dat de schade aan de bovenrand van het scherm is begonnen (hebben we een foto van). Ik vermoed dat die gewoon lek is aan de rand van het scherm.
Iemand een idee? Wat eventueel nog mee te sturen als bewijs van "goed gedrag"?
Telefoon gaat nu terug naar waar die gekocht is. Maar ik voel hem eerlijk gezegd al aankomen: men gooit het op valschade.
De hamvraag is wat daar tegenin gebracht kan worden? Het toestel vertoond in ieder geval geen enkele schade aan de buitenzijde en was voorzien van een harde case. Belangrijkste argument lijkt mij dat de schade aan de bovenrand van het scherm is begonnen (hebben we een foto van). Ik vermoed dat die gewoon lek is aan de rand van het scherm.
Iemand een idee? Wat eventueel nog mee te sturen als bewijs van "goed gedrag"?