Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb sinds 5 jaar een high end laptop die nog steeds naar behoren werkt maar uiteraard het nieuwste van het nieuwste niet meer soepel afspeelt. Ik wil graag een waardige vervanger samenstellen om vooral op te gamen, hiervoor heb ik en budget van 1200-1700 euro, eventueel meer/minder indien nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200~1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- toetsenbord (Logitech G510S)
- muis (logitech G500)
-logitech Z623
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-Intel processor
-Videokaart heb ik extreme twijfel over aangezien de standaard DX12 gaat worden en ik verscheidene negatieve berichten heb gelezen over de huidige Nvidia kaarten, ik wil graag op 4K spelen en dan schijnt AMD hogere FPS te halen op dit moment dan de high end Nvidia tegenhanger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Grootte is geen probleem.
- Geluidproductie maakt mij ook niet veel uit.
- Systeem moet wel goed koelen.
Ga je overklokken?
Ja, budget lijkt dit toe te laten.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag dat jullie mij goed adviseren op het gebied van een toekomstbestendig high end gamesysteem waarbij het genoemde budget niet te strak genomen wordt. Ik heb verscheidene dingen gelezen over monitoren die alleen maar op displayport 1.2 60HZ halen op 4K en niet op HDMI 1.4 dus moet ik misschien een moederbord aanschaffen met HDMI 2.0? Ik werk op het werk namelijk op 30HZ met 4k en hierbij laat de muisaanwijzer zelfs sporen achter.
Hieronder mijn lijst exclusief videokaart, hier wil ik graag jullie mening over, en dan vooral over gamen op 4K, DX12 compatibiliteit.
Ik heb sinds 5 jaar een high end laptop die nog steeds naar behoren werkt maar uiteraard het nieuwste van het nieuwste niet meer soepel afspeelt. Ik wil graag een waardige vervanger samenstellen om vooral op te gamen, hiervoor heb ik en budget van 1200-1700 euro, eventueel meer/minder indien nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200~1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- toetsenbord (Logitech G510S)
- muis (logitech G500)
-logitech Z623
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-Intel processor
-Videokaart heb ik extreme twijfel over aangezien de standaard DX12 gaat worden en ik verscheidene negatieve berichten heb gelezen over de huidige Nvidia kaarten, ik wil graag op 4K spelen en dan schijnt AMD hogere FPS te halen op dit moment dan de high end Nvidia tegenhanger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Grootte is geen probleem.
- Geluidproductie maakt mij ook niet veel uit.
- Systeem moet wel goed koelen.
Ga je overklokken?
Ja, budget lijkt dit toe te laten.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag dat jullie mij goed adviseren op het gebied van een toekomstbestendig high end gamesysteem waarbij het genoemde budget niet te strak genomen wordt. Ik heb verscheidene dingen gelezen over monitoren die alleen maar op displayport 1.2 60HZ halen op 4K en niet op HDMI 1.4 dus moet ik misschien een moederbord aanschaffen met HDMI 2.0? Ik werk op het werk namelijk op 30HZ met 4k en hierbij laat de muisaanwijzer zelfs sporen achter.
Hieronder mijn lijst exclusief videokaart, hier wil ik graag jullie mening over, en dan vooral over gamen op 4K, DX12 compatibiliteit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 385,89 | € 385,89 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 941,54 | |