Is dit gewenst ontwerp? Want ik erger me hier ook mateloos aan. Zo wordt die hele weergave op je mobiel gecluttert door die vergelijkingen. Je checkt even tweakers, je denkt "Hey, een nieuwe reactie oid". En dan klap je hem uit. Oh... weer die vergelijking van 3 week terug.
Ik snap dat Tweakers het vergelijken, aanklikken en aankopen uit de pricewatch actief wil promoten, maar dit is voor mij wel een irritatiefactor elke keer dat ik Tweakers op m'n mobiel check.
Ik snap dat Tweakers het vergelijken, aanklikken en aankopen uit de pricewatch actief wil promoten, maar dit is voor mij wel een irritatiefactor elke keer dat ik Tweakers op m'n mobiel check.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Er is wel verschil; als het aantal alleen het aantal items in je vergelijking is dan blijft het tellertje grijs. Bij een geel tellertje is er dus minstens een notificatie of een DM, of je hebt net een nieuw product aan je vergelijking toegevoegd.MsG schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:15:
Is dit gewenst ontwerp? Want ik erger me hier ook mateloos aan. Zo wordt die hele weergave op je mobiel gecluttert door die vergelijkingen. Je checkt even tweakers, je denkt "Hey, een nieuwe reactie oid". En dan klap je hem uit. Oh... weer die vergelijking van 3 week terug.
Intentionally left blank
Nou dan heeft Tweakers last van een bug.
Doe maar eens het volgende:
Voeg een product aan je lijst toe.
De vergelijkings-melding geeft nu een gele notificatie en een 1.
Nu bekijk je de notificatie, zodat hij grijs wordt en een 1 wordt.
Hierna verklein je de pagina tot responsive. De melding is opeens weer geel, alsof je daadwerkelijk een nieuwe melding hebt.
Doe maar eens het volgende:
Voeg een product aan je lijst toe.
De vergelijkings-melding geeft nu een gele notificatie en een 1.
Nu bekijk je de notificatie, zodat hij grijs wordt en een 1 wordt.
Hierna verklein je de pagina tot responsive. De melding is opeens weer geel, alsof je daadwerkelijk een nieuwe melding hebt.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Maar als je de pagina ververst dan blijft hij wel grijsMsG schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:30:
Nou dan heeft Tweakers last van een bug.
[...]
Ja, dat lijkt op een bugje, maar hoeveel mensen verkleinen continue hun pagina?
Intentionally left blank
Op m'n mobiel werkt het wel gewoon inderdaad. Ik las een oud bericht en ik dacht ik test het even zo. Mijn usecase was puur even om te testen, is verder niet echt nuttig inderdaad.
In combinatie met die teller van productvergelijkingen blijft het bij een nieuwe melding wel verwarrend vind ik, maar puur vergelijken leveren nu in ieder geval geen fantoommeldingen meer op.
In combinatie met die teller van productvergelijkingen blijft het bij een nieuwe melding wel verwarrend vind ik, maar puur vergelijken leveren nu in ieder geval geen fantoommeldingen meer op.
Pagina: 1